freding
en Outsider...
Jag ska rensa vägen för digSUKKI skrev:ja då var det dax igen för den årliga mässan.ska dit på lördagen så då får ni hålla er undan så att ni inte stör min planering!!!
Jag ska rensa vägen för digSUKKI skrev:ja då var det dax igen för den årliga mässan.ska dit på lördagen så då får ni hålla er undan så att ni inte stör min planering!!!
abbanovitch skrev:Sukka 600/750 e nästan för läckra för sitt eget bästa
De e för att vi e ett sånt gott gäng "gubbar" härPernell skrev:Vet inte varför jag läst MEN.. jag har aldrig någonsin sett så många smileys i en tråd!!! På gränsen till imponerande...
Broms skrev:Kan jag verkligen ha läst rätt
Ja däcket ligger här så fint såWinrick skrev:japp , då har man gjort i ordning skinnstället... lite sent (tidigt) kanske men nu e d bara hojen kvar...
Ett nytt bakdäck.. ("DUDAT?") och ett gäng blinkers bara..
Snart e d Dags att bli av med rosten!
japp, bockad e den men nu har jag ju ingen hoj att leka med haha :kockofreding skrev:första bandagen bokad å betalad, kinnekulle 29/4 me www.actionpics.se, häng på allihop nu
freding skrev:Snart dax för final i Outsiders gokarttävling eller?
Brukar köra i Trollhättan. Suverän å teknisk bana Ingen tid bestämd än.nosense skrev:Var o när?
Winrick skrev:he he Tycker jag.. JAG E LADDAD TILL TUSEN
Ska köra så d rycker...
maximus skrev:Drog av skynket och bullrade igång ....... Satt å torrbröt en stund....drömde.... Vaknade..... var faan är våren ..... Nån annan som också har detta syndrom
man börjar bli rejält sugen nu.. har ingen hoj själv för tillfället men tydligen står det två heta hojar i min källare... synd att jag inte äger dom själv baramaximus skrev:Drog av skynket och bullrade igång ....... Satt å torrbröt en stund....drömde.... Vaknade..... var faan är våren ..... Nån annan som också har detta syndrom
Winrick skrev:man börjar bli rejält sugen nu.. har ingen hoj själv för tillfället men tydligen står det två heta hojar i min källare... synd att jag inte äger dom själv bara
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|