abbanovitch
Medlem
- Gick med
- 20 Mar 2003
- Hoj
- Aprilia RSV4R -10, Honda CBR600RR-10 SBKONE RACE, KTM 690 Enduro R -09
Åker nu mera super-retard.
Det var nyheter.......sålt bägge sportisarna ?
Åker nu mera super-retard.
Ännu en med återfall....Ething dig minns jag från gamla tider. RSV Mille R var det väl?
Bor numer i Stenungsund och kör Superduke.
Är det väder tar jag mig en tur i helgen/veckan. Finns lite gammalt folk i GBG som kör också, dom hänger säkert på.
Tempot lär va lite lägre dock.....
Det var nyheter.......sålt bägge sportisarna ?
jepp, samma person fast nu med hus och två barn. Har haft många års uppehåll och överväger just nu om jag skall gå all in (BMW S1000RR), handla med hjärtat (RSV Mille Factory) eller satsa helhjärtat på mountainbike (lika jävla dyrt...). Beslutsångesten är total och avsaknad av eget garage just nu gör inte saken lättare. Blr det köp så hör jag av mig så får det bli en tur för "old times sake".
Inofficiellt SM i trådlyft. Efter många funderingar varje vår blev det nu äntligen återfall, dock inte till krompråm (väntar till 80+ med en sådan). Är det några som kör sporthoj härikring än? Såg några vid tankamacken i helgen men annars är det mest glidare på vägarna tycker jag... Om någon är sugen på en lite lagom snabb runda (fortfarande ringrostig på allt utanför en crossbana) får ni gärna höra av er.
Eftersom det är folkrace på Furufjäll så siktar jag på cross på Hisingens bana på lördag, är vädret bra blir det nog lite V-twinsång på söndag om någon är intresserad.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|