Kawasaki/Nils
Gammal nybörjare
abbanovitch skrev:HejHej.... Välkommen
/Anders
Man tackar så mycket.
Ser att Björn oxå är här och rummlar... kul. Kom förbi igen du oxå Björn så ska du få se vad du ställt till med.....
Mvh//Nils
abbanovitch skrev:HejHej.... Välkommen
/Anders
Det var ju bara för å va snäll mot dig, så du fick känna på nåt me mer kraft än en "mellan"hojGixxi skrev:SUZUKI Du får fortfarande låna min hoj, så kan jag låna din.
Såg att det skulle finnas en till st.höga bo med sport hoj?? Blev lite förvånad.. Brukar den stå i garaget eller??
Ha d Gott ....
freding skrev:BILIA 19:30 idag om nån ska med ut på en kort tur, rundar säkert av med lite lek...
freding skrev:Blev ju en fin tur trots vätan, och ni fick ju lite fart på era italijenare till slut...
Hallåj Mattias.. Söndagar 10,00 på statoil är en stående tid varje vecka.-MattiasH- skrev:Här är en st-sundare till!! Släng upp ett medelande i denna tråd när ni ska ut och köra nästa gång, så hänger jag gärna med...
maximus skrev:Abbanovich brukar vara lekledare för dessa äventyr=mycket bra krokig körning.
ÅÅÅJJA Nu ska "GAMLE" herrn inte vara blygsamabbanovitch skrev:Jag..lekledare..??? Snarare bromskloss
Klart, var det du som stod vid OK med en grå-svart blade strax innan sex?BRASSARN skrev:hejsna!!!
Får man va me å brassa å dra i helvet eller??
//BRASSARN, storsvinet
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |