Winrick
ZZZzzzZZZzzz
: (
hmmm
fortfarande körförbud........
hmmm
Har skickat förfrågan om däck, men inget hört ännu....Winrick skrev:2204623hmmm
freding skrev:2210615Jag sparar mig till måndagen, möts på kinnekulle tyvärr me lånad hoj ...
Ska förhoppningsvis ut å övningsköra me tjejen som numera oxå e motorcykelägareabbanovitch skrev:2210983Då kan du göra det näst bästa......se på MotoGP
abbanovitch skrev:2210598De e dags för söndagsåka......
Samling kl 10:00 Statoilmacken
night rider skrev:2212196Det får bli nästa söndag jag får nöja mig med att titta på Heidrun idag och veta att du skall sitta där snart ha en bra tur
SUKKI skrev:2215334tack till alla er som var med på kinnekulle
och KMK . och för att väder gudarna var på våran sida.
Jippi !. Jippi !.
Jag klarade mig idag att hålla mig på alla hjulen
ja vi var fyra hojar från stenungsund idag med hojar och passagerare 57 fick
ta oskulden på banan idag
här kommer bara två bilder på hojarna som var med å körde idag
kram på er alla. det var skoj å mycket bra tider blev det med.
synd att alla från stenungsund inte va med idag med det fina vädret.
mjakobs skrev:2215510Håller me helt å hållet, KANONDAG!!! Å några ba tider oxå...SUKKI skrev:2215334
Jag klarade mig idag att hålla mig på alla hjulen
ja vi var fyra hojar från stenungsund idag med hojar och passagerare 57 fick
ta oskulden på banan idag
kram på er alla. det var skoj å mycket bra tider blev det med.
Kan säga att passagerare 57 skrek ett antal gånger i hjälmen men nu vet hon hur de kan gå Inget dåligt vad hon gav mig heller jag antar jälvklart vadet...
Winrick skrev:2217984måste tyvärr tala om att kristofer som har en grön zx6r 00a.. har kört om kull vid kullensrakan.. han övade bakhjul.. tydligen hade "fästet" släppt efter d att han jick ner på framhjulet igen.. å så gled han bara omkring på asvalten.. hojen var inte i bästa skick tydligen men han klarade sig... vilket e d främsta!!!
absolut___ skrev:2218102
Hojen ått helvete men men / Surt att han kankse kommer missar denna sommar bara =(
Winrick skrev:måste tyvärr tala om att kristofer som har en grön zx6r 00a.. har kört om kull vid kullensrakan.. han övade bakhjul.. tydligen hade "fästet" släppt efter d att han jick ner på framhjulet igen.. å så gled han bara omkring på asvalten.. hojen var inte i bästa skick tydligen men han klarade sig... vilket e d främsta!!!
Hörde en kul sak idag.............!
Klotar man och klarar sig så är det bara å ringa FINAX så är man fort på 2 hjul igen
Winrick skrev:2217984måste tyvärr tala om att kristofer som har en grön zx6r 00a.. har kört om kull vid kullensrakan.. han övade bakhjul.. tydligen hade "fästet" släppt efter d att han jick ner på framhjulet igen.. å så gled han bara omkring på asvalten.. hojen var inte i bästa skick tydligen men han klarade sig... vilket e d främsta!!!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari