Stenungsundstråden

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
mässa

ang mässan,,, jag kommer inte åka med till mc-festen i frölunda,, jag känner mer för att stanna i stan efter att man varit på mässan ,, gå någon stans å käka,, sen ut på stan efter det,, alt ta en biljard match hinner man givetvis med för dom som vill det,, men jag vill iaf hålla mig i stan,, men som jonny sa, att vara inne i gbg (mässan) vid 16... det e ok för mig,, runt 15-16 sen ut på restaurang runt 19 blir ju perfekt enligt mig,, så jäkla lååååång dag annars,, jag brukar tröttna på mässan efter max 3 h ändå.. gäller att vara sellektiv och effektiv,,, haha:tuttar .. sen vet jag att vickan kommer vara sugen att gå på mässan,, får se hur jag löser det på ett bra sätt... dom andra tjejerna är helt ointresserade av mässan eller??? eller hur löser ni Andra "män" det?? :yoparty
 
Last edited:

absolut___

En Outsider
Gick med
11 Mar 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Gsx-R
jag löser det så att Paula får stanna hemma dena lördan. Och jag vill med vara kvar i Göteborg efter Mässan. lite mat å biljard tycker jag låter som en utmärkt ide, Sen vidare om man känner för de. natt-klubb? Å runt 4 tiden passar mig med.





ang mässan,,, jag kommer inte åka med till mc-festen i frölunda,, jag känner mer för att stanna i stan efter att man varit på mässan ,, gå någon stans å käka,, sen ut på stan efter det,, alt ta en biljard match hinner man givetvis med för dom som vill det,, men jag vill iaf hålla mig i stan,, men som jonny sa, att vara inne i gbg (mässan) vid 16... det e ok för mig,, runt 15-16 sen ut på restaurang runt 19 blir ju perfekt enligt mig,, så jäkla lååååång dag annars,, jag brukar tröttna på mässan efter max 3 h ändå.. gäller att vara sellektiv och effektiv,,, haha:tuttar .. sen vet jag att vickan kommer vara sugen att gå på mässan,, får se hur jag löser det på ett bra sätt... dom andra tjejerna är helt ointresserade av mässan eller??? eller hur löser ni Andra "män" det?? :yoparty
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
...gå någon stans å käka,, sen ut på stan efter det,, alt ta en biljard match hinner man givetvis med för dom som vill det...
dom andra tjejerna är helt ointresserade av mässan eller??? eller hur löser ni Andra "män" det?? :yoparty
Det låter bra
:tummenupp
Jag har inte frågat min, men hon hänger nog gärna på :D

:hej

någon här som kört med racingworld?

http://www.racingworld.se/

Såg att de har en körning på Kinnekulle den 18:e Maj. :tummenupp :tummenner :confused:
Usch fy....häda inte...:mad:
 
Last edited:

George

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2012, Kawasaki Z1000
Platstillgången på kommande Actionpics bandagar
Mantorp Park 2 maj: Licens/Oförsäkrad grupp är fullbokad.
Finns fortfarande platser i Snabb och Medel/Lugn grupp.

Gotland Ring: Båda helgerna är fullbokade.

Ring Knutstorp 1-2 Juli: Licens/Oförsäkrad grupp är fullbokad.
Finns fortfarande platser i Snabb och Medel/Lugn grupp.

Gelleråsen 10 juli: Licens/Oförsäkrad grupp är fullbokad.
Platser finns i Snabb och Medel/Lugn grupp.

Kinnekulle Ring 15-16 Juli: Plats finns i samtliga grupper.

Linköping Sviestad 22 Augusti: Plats finns i samtliga grupper.

September: Datum för Actionpics säsongsavslutning kommer att annonseras inom kort.

Vad säger ni slappissar? Dags att boka innan ALLT är fullbokat?
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
tick tack

:tråkad

jag kommer nog få ett mellan år i år,, nytt jobb som gör det svårt att planera för tillfället,, min säsong 2008 kommer bli att jag tar en dag i taget,, :va
:fakta


tyvärr...........:rolleyes:
 

George

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2012, Kawasaki Z1000
Sj så ska ja köra så mycket det bara går. :yoparty :yoparty [/COLOR][/SIZE][/FONT][/QUOTE]

vad betyder detta:confused:
 

absolut___

En Outsider
Gick med
11 Mar 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Gsx-R
Hmm ?

Någon som har bra priser på kläder stövlar med mera? Eller känner någon ? Hmm Hur är det med Willy PonKeN med sina fule kontakter :arsele

Finns nåra biljeter kvar på blocket till Gotland i sommar någon som är sugen? Sj vore det jävla roligt att få köra där allso. Dem flesta tycker ju om Gotland ring som jag har förståt det.:tummenupp







Ha ha precis :) :tungan Snart party time !!!!
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
kläder,,

Jonny,,, jag har öppet hus (garderob) på fre,,, du kan komma å kika,, jag har nog några gammla manchester byxor som jag hade på lågstadiet du kan få.. sen finns det kanske några andra tröjor med målarfärg som du kan få! :tummenupp

bra va!! det är ok :)

Jag vill gärna till Gotland,,, men ser inte riktigt var jag ska hitta stichen bara,,, :gnissla :arsele
 

absolut___

En Outsider
Gick med
11 Mar 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Gsx-R
Fan låter ju kanon du är allt en riktig kompis du:tungan A men vad i hela helvete vi drar så är det bara. kan ta banken på vägen vet du eller flera:tummenupp Kung i baren:yoparty A nej men skämt ått sido vi får kolla på det iaf tycker jag,:tuttar


Vet ju nån iaf som kommer vara fullast den26:e.
Fick ett insiders Tipps att nån inte mår så bra av lite för mycket Jägger.

Hmmm









Jonny,,, jag har öppet hus (garderob) på fre,,, du kan komma å kika,, jag har nog några gammla manchester byxor som jag hade på lågstadiet du kan få.. sen finns det kanske några andra tröjor med målarfärg som du kan få! :tummenupp

bra va!! det är ok :)

Jag vill gärna till Gotland,,, men ser inte riktigt var jag ska hitta stichen bara,,, :gnissla :arsele
 

Danne boy

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Stora Höga
Hoj
Yamaha R6-06(projekt)
Fan låter ju kanon du är allt en riktig kompis du:tungan A men vad i hela helvete vi drar så är det bara. kan ta banken på vägen vet du eller flera:tummenupp Kung i baren:yoparty A nej men skämt ått sido vi får kolla på det iaf tycker jag,:tuttar


Vet ju nån iaf som kommer vara fullast den26:e.
Fick ett insiders Tipps att nån inte mår så bra av lite för mycket Jägger.

Hmmm

Jag känner en kille som inte mår så bra av alkohol över huvudtaget!!!:lol :sissy
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top