daneel
Rostig...
-MattiasH- skrev:2088997Jag är på!, tid och plats??
Gott !
Vad sägs om statoil 10:45 ?
Mvh
Daneel
-MattiasH- skrev:2088997Jag är på!, tid och plats??
daneel skrev:2089008Gott !
Vad sägs om statoil 10:45 ?
Mvh
Daneel
-MattiasH- skrev:2089024Det låter bra, se där om en stund då. Du kan väl skicka ett sms till 0703337588 om det skulle bli några ändringar på tid och plats, för jag måste sticka nu om jag skall hinna hämta hojen.
daneel skrev:2089463Synd att det vi inte passade in tiden bättre idag.. MEN ... Det var ju den första helgen för denna sessong, kommer många fler tillfällen
Hörs!
Dm
-MattiasH- skrev:2089576Ja det blev ju en lagom tur idag, ca 13 mil hann vi med. Stenungsund-Sundsby-Kållerkärr-Skärhamn-Stenungsund-Kode-"Högersväng" (kommer inte ihåg vad det heter..)-Marstrand-Jörlanda-The End.
Jörlanda-Marstrand
Tack för turen! /Mattias
"nä det gör vi inte"Winrick skrev:undrar när sukki kommer å leker med oss,,, kom igen nu.. d e inget att hålla på mannen
ja, vi kanske ses i morgon i stället
ha d......
SUKKI skrev:2089763"nä det gör vi inte"
Som dom flesta vet så ställer jag på lagom till bikedagarna om vädret är ok
Det har man nu gjort i sex år så varför ändra på det
För mig gäller Kvalité inte kvantitét
freding skrev:2093904Nu börjar förberedelserna inför Kinnekulle! Flytta fotpinnar osv, hoppas däcken jag har på håller...
Sen e de bara å
Broms skrev:2095284Winrick har du gjort ett uppehåll med mc-åkandet eller . En annan har ju kört VARJE dag sedan premiären i fredags . Men det kanske blir så man får göra om man har så stor och klumpig mc som du har . Knappt har sessongen börjat och du har redan fått börja tänka på utslitna däck
Har man lite kraft under tanken så slits däcken vet du kör man bara moppe så gör man som du...oroar sig inte...Broms skrev:2095284Winrick har du gjort ett uppehåll med mc-åkandet eller . En annan har ju kört VARJE dag sedan premiären i fredags . Men det kanske blir så man får göra om man har så stor och klumpig mc som du har . Knappt har sessongen börjat och du har redan fått börja tänka på utslitna däck
freding skrev:2095962Har man lite kraft under tanken så slits däcken vet du kör man bara moppe så gör man som du...oroar sig inte...
Winrick skrev:2097052
vad ska du göra när vi andra kör på kinne... då??
just d ja.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |