FAN.. FAN.. FAN.. FAN
Jag har inte några ord som hjälper i detta läge
Jag kan inte riktigt fatta vad som har hänt en av våra bästa vänner
i våran lilla grupp (outsiders) snyft, snyft !!!!.
Förlåt att jag inte kunde närvara fysiskt vid samlingen för att hedra dig idag BROMS, men e me dig i mina tankar hela tiden.
Fan, Fan BROMS, snyft, snyft ............BROMS du hör hemma här nere
Du lämnar ett stort tomrum som ingen annan på hela vår jord kan fylla.
Tack för den fina samlingen vi fick på torsdags morgonen på bilia,
då vi alla i outsiders samlades å fick det tragiska beskedet på plats av dom mycket starka människorna som redan visste. TACK..TACK FÖR ATT NI GJORDE DET SÅ BRA FÖR OSS ÖVRIGA... MÅNGA KRAMAR TILL BÅDE TJEJER Å KILLARNA SOM ORKADE TILL DETTA.....
TACKAR ALLA VI SOM ÅKTE NER TILL OLYCKSPLATSEN FÖR ATT VISA VÅR SORG.. SNYFT.. SNYFT
Tänker många tankar på hans familj å närmaste.
En liten bild från midsommar som vi firade ihop iår. det blev inte riktigt som vi hade tänkt för kvällen, men det blev bra ändå. gråt..... plus en bild som han älskade själv att vara i.......
Jag har inte några ord som hjälper i detta läge
Jag kan inte riktigt fatta vad som har hänt en av våra bästa vänner
i våran lilla grupp (outsiders) snyft, snyft !!!!.
Förlåt att jag inte kunde närvara fysiskt vid samlingen för att hedra dig idag BROMS, men e me dig i mina tankar hela tiden.
Fan, Fan BROMS, snyft, snyft ............BROMS du hör hemma här nere
Du lämnar ett stort tomrum som ingen annan på hela vår jord kan fylla.
Tack för den fina samlingen vi fick på torsdags morgonen på bilia,
då vi alla i outsiders samlades å fick det tragiska beskedet på plats av dom mycket starka människorna som redan visste. TACK..TACK FÖR ATT NI GJORDE DET SÅ BRA FÖR OSS ÖVRIGA... MÅNGA KRAMAR TILL BÅDE TJEJER Å KILLARNA SOM ORKADE TILL DETTA.....
TACKAR ALLA VI SOM ÅKTE NER TILL OLYCKSPLATSEN FÖR ATT VISA VÅR SORG.. SNYFT.. SNYFT
Tänker många tankar på hans familj å närmaste.
En liten bild från midsommar som vi firade ihop iår. det blev inte riktigt som vi hade tänkt för kvällen, men det blev bra ändå. gråt..... plus en bild som han älskade själv att vara i.......
Bifogat
Last edited: