Jag har ingen anledning att medvetet låta bli att hälsa varken på er eller någon annan jag inte har något otalt med, du kanske kommer ihåg minnesstunden för Rikard som exempel.
Som jag redan sagt, jag höjde handen till en hälsning dock kom ni väldigt snabbt och med proppar i öronen, motorn igång o ryggen mot vägen är det kanske inte så lätt att hinna stå i färdigställning för er eller vad tror du?
Vad som förvånade
mig är väl att jag som ändå stod stilla vid vägkanten o var lätt att se o känna igen inte gavs någon notis alls trots att jag slängde upp handen, måste ju ändå sett ut som jag möjligen hade problem med hojen o kanske behövde hjälp, nu var ju inte fallet så lyckligtvis.
Nu vet ju inte jag hur ni brukar göra men i ett sånt läge brukar man kanske stanna, särskilt om det är någon man känner, det gör iaf jag o alla andra jag känner med.
Vad syftar du på när du skriver" vände ryggen till"?
Jag tankade och hjälpte ett par som hade problem med tändningslåset i sin bil, noterade att det rullade in en mörkblå hoj för att antagligen kolla luften,tyckte inte jag kände igen den men tror det var en Yamaha el Suzuki(hade inga glasögon på mig heller för den delen) det stod dock en bil framför så det kunde jag inte avgöra och jag var inte så intresserad av det heller i den stunden, den var där ett kort tag o åkte sedan upp till Bilia för att tanka antog jag, någon mer hoj såg jag inte där, kan det vara så att det stod flera bakom pumparna som inte syntes?
När jag åkte därifrån hade jag bråttom o la fokus på trafiken när jag skulle ut o såg inte ens om det stod någon på Bilia.
"Villys ankomst missade du nog inte."
Dina insinuationer om vad jag missar eller inte får stå för dig, men kan säga att du har fel där.
"Tråkigt...du markerar ju var du står."
Frågan här är väl snarare var du/ni står, jag tycker det verkar som att någon/några försöker göra en tupp av en fjäder här tyvärr..
..vilket har resulterat i att
jag blir tvungen att i ett långt inlägg utförligt beskriva mitt handlande för att
ni ska förstå orsaken till en eventuellt av
er ej registrerad hälsning.
Sensmoral: För er är det uppenbarligen viktigare att folk
mycket tydligthälsar på er än att ni själva skulle komma på tanken att stanna för att att hjälpa en likasinnad som kanske har problem vid vägkanten.
För mig är iaf saken utagerad i och med detta