Stenungsundstråden

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
okeeej

okej. tur d inte va värre iaf!

men jag har massa slix hemma själv.. d e bak jag behöver, men vill helst inte sätta på slix nu med tanke på årstid osv,. ska klura ut nått :)
tack ändå gubben!! :tummenupp

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Jag har ett bakdäck liggandes, pirelli supercorsa gata, men jag jobbar. Du får ringa å be sandra öppna, 1030 går hon på hoppis å skuttis me Alva :tummenupp

men jag har massa slix hemma själv.. d e bak jag behöver, men vill helst inte sätta på slix nu med tanke på årstid osv,. ska klura ut nått :)

absolut___

En Outsider
Gick med
11 Mar 2006
Hoj
Gsx-R
Hmm

Knixen hade fått lite däck nu igen tror jag han sa nått om, Så om det e nån som vill ha så slå mig en signal. Nån körning på sönda så kan jag tyvär inte hänga på. :huvet
Paula ska ha släkt kalas hon blir stor flicka nu,:tuttar hela 20 årar. Skulle kunna vara Villys dotter:arsele :arsele :arsele

Den 15 SMÄLLER det !!!

Jag har ett bakdäck liggandes, pirelli supercorsa gata, men jag jobbar. Du får ringa å be sandra öppna, 1030 går hon på hoppis å skuttis me Alva :tummenupp

Tjenna gubben,

En på jobbet som är ute efter en sån hoj som du har, är det ok om jag ger han ditt numer, ?
Smekis

Last edited:

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
bla bla

jonny jonny,....

börjar bli många undanflykter på dig nu gubben,,..

hmm e du en outsider ??? :va tror du kommer ligga låååångt bak i ledet om du håller på så här! :rolleyes:

fått sålt hojen än då`?=

absolut___

En Outsider
Gick med
11 Mar 2006
Hoj
Gsx-R
ha ha ha Är inte riktigt orolig att vara långt bak i ledet, vet min plats :D :D Ne dåligt med folk som ringer, Men e inte direkt sugen på att sälja den ändå la ut den mest på skoj :) Skulle kunna tänka mig den nästa sommar med, Om det inte blir race hoj för hela slanten då?

Toook toook FEST den 15 :yoparty :yoparty :öl :öl

jonny jonny,....

börjar bli många undanflykter på dig nu gubben,,..

hmm e du en outsider ??? :va tror du kommer ligga låååångt bak i ledet om du håller på så här! :rolleyes:

fått sålt hojen än då`?=

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Hoj
Kawasuki 1000-04
Ooppppssssssssss

Å vad fan har VV gjort på Rådanefors vägen då?????

Jag kørde också den vægen i måndags :mad: och fick samma fundering som dig.
Tænkte jag skulle skriva eller sæga det till någon i gænnget men det glømdes bort i rese ångesten som innfan sig nær jag kom hem :rodnar sorry vill

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R

Den 15 är det Rookie party...........1år

Ska du oxå ha fest? :va för en gångs skull....
jag är upptagen med min egna fest:fyllisar

Fredrik har ju ingen hoj! Han har ju lagt av för i år:D

Fan. sist jag titta stod det fortfarande en hoj i mitt garage, så vem säger att jag lagt av, kör dessutom hela vintern, när du sitter hemma med raggsockorna på :D Dra inga förhastade slutsatser nu Ville lille...

Last edited:

matter1

matte k9
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
k9
tja på er... avensjuk jag blir..... skall lasta min på kärra nu, inte lika roligt :mad:
kör lite för mej åxå idag dårå... :gnissla

matter1

matte k9
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
k9
den där korgen har gått sönder...inte korg på ica utan den där till dom där lamellerna.. trasig attans.. kom hit på en kaffe idag om ni vill ha dårå =)

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Jävlar vilken tur idag...har aldrig förr gasat så hårt att avgasröret blev rödglödgat innuti...och att klistermärken bubblar av på utsidan...:D

Last edited:

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
kul på jul!

FAN,, det e ju hur kul som helst att brumma mc :tuttar tillåmed med en farthållare som inte säger bromsa!! :tummenupp synd att du inte kunda vara med hela vägen freding!! men d blir ju fler turer :yoparty

:näsblod OJ.. i dom där gat däcken var inte riktigt samma bett i som man var van vid... 5 m high sider åt ena hållet sen 2 meter åt andra ... sen en Winrick på tanken lite vobbel.. å sen rakt fram igen :D hahaha ... får inte gasa så mycket ur kurvorna med kraftigt nerlägg nått mer nu! :rolleyes: Men d jick ju bra d med :tummenupp jick ju bättre med vickan på bak.. mer vikt då hahaha:tuttar

Last edited:

Danne boy

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Yamaha R6-06(projekt)
Sicka Outsiders!!

:näsblod OJ.. i dom där gat däcken var inte riktigt samma bett i som man var van vid... 5 m high sider åt ena hållet sen 2 meter åt andra ... sen en Winrick på tanken lite vobbel.. å sen rakt fram igen :D hahaha ... får inte gasa så mycket ur kurvorna med kraftigt nerlägg nått mer nu! :rolleyes: Men d jick ju bra d med :tummenupp jick ju bättre med vickan på bak.. mer vikt då hahaha:tuttar [/QUOTE]

En av dom roligare/snabbare..hehe..körningarna på den hittills "ganska" så begränsade sk. sommaren!! :tummenupp
Jäkla tur att Winrick fortfarande har :angel vakt!! go lakrits han la...hehe Sen kan jag inte förstå hur Vickan lyckas hålla sig kvar på hojjen (osv sporttouring) :cool: tjejjer asså!!

Bra kört igår av alla som var med, även Ni :)brinnerup) som inte kunde vara med hela körningen....:krama

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
haha

hahahaha :D

måste bara tydliggöra att vicki plicki :tuttar var inte med under lakrits rundan ,:cdevil , detta var innan hon hoppa på.. :tummenupp

detta var ju när jag var så snäll å skicka lite sommar känslor till dig gubben!
hehe :kiss när du sitter där i norge.. kram :blah

men klippet var ju rätt skönt,,, påminner mer om freding på fiddyn bara hehe:tungan

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
kanon väder

Sista dagen på gammla jobbet i dag!! så d kommer jag fira med att ta en sväng i solen runt 18:00:tummenupp någon förutom jonnyboy som e på !! :D

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Hoj
Kawasuki 1000-04
hahahaha
detta var ju när jag var så snäll å skicka lite sommar känslor till dig gubben!
hehe :kiss när du sitter där i norge.. kram

Ja du ær omtænksam kompis:krama
Hoppas før allt i værlden att det inte børjar att regna på er :rolleyes: nær ni skall ut och puttra:hojsmilie

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0