[Sthlm] Nytt pubställe? filmvisning, skitsnack, sprit och gemenskap

Låter detta som en kul grej?

• Antal röstningar
    0

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Teo och jag har lite ideer kring pubkvällarna vi har en gång i månaden.
Vad säger ni om att vara på ett ställe för enbart oss mcåkare där vi kan ha lite filmvisning, lite skitsnack, mat, sprit och allmän gemenskap?

Vi skulle tycka det var kul att samla ihop alla som har ett starkt gemensamt intresse och liksom få vara för oss själva.
Det blir lite mer personligt när man vet att alla åker motorcykel, kanske lättare att prata och så. Såsom det är nu så brukar det bli väldigt utspritt och man får inte alltid chansen att kunna skaka hand med nya människor.

Vi fixar stor projektorduk och så kan vi njuta av mcfilmer, som vi har gjort själva eller varför inte en vanlig hederlig film med mcstunt/bus.
Kanske folk som kommer dit och snackar om något nytt/häftigt/viktigt/kul som ni eller vi tycker vore roligt att få höra om. Någon typ av föreläsare mao.
Tröttnar man på sällskapet slås dörrarna upp till nattklubben lite senare på kvällen, men i början av kvällen är det vi som rockar hårdast.

Vad tycker ni?

//BB & Teo

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Det skulle vara jättekul! Bara det inte blir för många moralkakor på "föreläsningarna"... Vad skulle det vara för typ av lokal?

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Jättebra idé, så man verkligen slipper se andra människor än SH-folk, det kan ju vara läskigt.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
heja bb.Jag har kontakter på diverse utrustning,har en proja o duk som kan stå till förfogande.Min polare hyr dessutom ut plasmaskärmar om ett större projekt ska genomföras.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
tycker din ide e helskön,kan stå till förfogande med 90 m/2 o storbild om kärringen får va med.Du skulle gilla henne.Mvh/jacke

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
ktmjacke skrev:
heja bb.Jag har kontakter på diverse utrustning,har en proja o duk som kan stå till förfogande.Min polare hyr dessutom ut plasmaskärmar om ett större projekt ska genomföras.

Det är Teos ide från början. Det är han som ska ha creds!
Vi får se hur stort intresset blir. Sen får vi se, jag tror lokalen har utrustning. Är dock inte säker. Stay in touch.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Det är Teos ide från början. Det är han som ska ha creds!
Vi får se hur stort intresset blir. Sen får vi se, jag tror lokalen har utrustning. Är dock inte säker. Stay in touch.
har en duk på 240 cm,o en projja ifall det behövs,kul ide tycker jag.

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Ja de kan ju bli bra så kan man komma ner å hälsa på er tokholmare på en å samma gång :tummenupp

MikkE

Guest
fan va läckert det skule bli... hela jäkla SH forumet e på "privatpub" med film å grejjer.. läckert.. sa jag att det var läckert? läckert i alla fall..

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...