Bikerbitch
Stolt mamma
Nisse Järnet skrev:
Sorry, kan inte kolla på filmer på den här datorn. Kan kolla imorrn, på den andra datorn. Du kan ju börja med att komma till Tivoli den 27.e
Du har väl aldrig varit med på en pubkväll hittils?
Nisse Järnet skrev:
Vejkapp? Håller på att slockna jusege skrev:20+ = ÖVER 20
20- = UNDER 20
WAKEUP!![]()
JA!! du måste se den.. 5 av 5 möjliga får den av migg. kanske för att de e jag som klippt ihop det och de e jag som flummar tillsammans med nesse.. yeeeehaaaaa!!!!!Bikerbitch skrev:Sorry, kan inte kolla på filmer på den här datorn. Kan kolla imorrn, på den andra datorn. Du kan ju börja med att komma till Tivoli den 27.e
Då får jag gå in dit och hemBikerbitch skrev:Sorry, kan inte kolla på filmer på den här datorn. Kan kolla imorrn, på den andra datorn. Du kan ju börja med att komma till Tivoli den 27.e
Hehe vi e rätt kördaMikkE skrev:JA!! du måste se den.. 5 av 5 möjliga får den av migg. kanske för att de e jag som klippt ihop det och de e jag som flummar tillsammans med nesse.. yeeeehaaaaa!!!!!
och jag föröker få med han.. jag håller på att lyckas!!! vad får jag![]()
Macho Woman skrev:Jag träffar gärna andra människor också. Blir mer feststämning med annat folk runtomkring, misstänker jag.
Teo skrev:Den möjligheten kommer att finnas. lokalen angränsar till en nattklubb som heter "kolingen" + att det 1 trappa upp brukar vara liveband och sådant.
Macho Woman skrev:Då måste man gå emellan och det andra folket kommer inte ner till oss sporthoj.com-are. Blir inte samma sak.
Macho Woman skrev:Jag träffar gärna andra människor också. Blir mer feststämning med annat folk runtomkring, misstänker jag.
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |