Liwa1 skrev:
Jo jag kommer ihåg år 00 och 01.
Fan vad det gick undan och vilket bus det var. Inga "regler" och jävla ös i folket.Det var nattåkningar, tutande, filmande, lek, stege och mycket mindre fikande. Det var tider det.
Fan vad jag saknar det.
Varför inget riktigt bus längre? Kommer ihåg pocketbike förarna i stan. Det var grejer det. Eller när en åkare hoppar med hojen ur ett p-garage via en kaj.
Mer bus till folket
Vi får se vad som händer fram till kvällen. Nu ska lägenheten få sig en lite städning och tvättmaskinen får jobba (fy fan vad aptrist, jag vill ha en slav till sånt)
en tjej kompis fick ett svar på en annons där det va en norskt kille som ville bli husslav åt ett par han betalade 10 000:- i månaden för att få ta hand om allt ha ha ha ha städning matlagning rubbet ha ha ha
japp jag saknar den tiden då vi släppte lös "dogs from hell" ha ha ha
det va kul som faan
men i .... kör dom med prispengar nu..och kan vi få dit mer hojjar så kan vi börja köra om stålar där också inte bara bilar hi hi hi
men hur faan ska man väcka intresset igen....vi är inte så många som är kvar av den gamla generationen som har röjjt tidigare..och dom som är kvar har ju lugnat ner sig..eller sålt hojjarna..snyft
saknar en viss grön R1:a hi hi hi
eller en Grön ZX9:a..årsmod 00 tror jag det va hi hi hi
det va tider det hi hi hi
funderar på att hyra en feting kamera och köra en film dag nu innan säsongen är över så man har nåt att återblicka på under vintern hi hi hi
men kan du inte få med Nitro med bil och kamera så skjuter vi lite sen ikväll?
ta mitt nr om du vill haka på 0708219310