Sthlm Söndag 10/8

Gixxer Mike

Guest
Finns det nåt intresse för hojåkning idag eller ligger alla hemma och är bakfulla?

Finns det inga busglada hojåkare kvar i sthlm längre eller vafaan har hänt?
ja ja jag vill ut och busa lite i eftermiddag/kväll Och det är roligare ju fler man blir.
alternativet är ju ta en tur på nån fin sträcka i hyfsat tempo hi hi hi
Har nån ideer så posta jag vet bara att jag vill köra hoj hi hi hi

:squid

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Du ska väl inte köra för fort va, då blir ju alla moralkärringarna upprörda?. Skulle gärna åka men jag behöver ett oljefilte och Ducati s-holm har inte jouröppet. :(

Gixxer Mike

Guest
Tänkte att man skulle kunna köra så vi landar i Norrtälje runt 19 tiden så vi kan se ett ev evanemang hi hi hi
brukar finnas lite att se om inte farbror blå tittar dit hi hi hi

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Jag vill busa och leka. Mitt bästa stunt trix är ju "hållamigkvarpåhojenifullfarttrotssmåfötter"

Touringåka vill jag inte ha. Är inte bakis sen kräftis igår. Fast jag ska dock fixa lite annat innan och kanske ut ikväll.

Mike, lämna över hojen till "tjejen" så hojen får smiskas lite hårt ikväll :D

Gixxer Mike

Guest
Liwa1 skrev:
Jag vill busa och leka. Mitt bästa stunt trix är ju "hållamigkvarpåhojenifullfarttrotssmåfötter"

Touringåka vill jag inte ha. Är inte bakis sen kräftis igår. Fast jag ska dock fixa lite annat innan och kanske ut ikväll.

Mike, lämna över hojen till "tjejen" så hojen får smiskas lite hårt ikväll :D

Men Liiwa hi hi hi
Hon ska ev med men hon vet inte ännu.

jag vill smiska lite småvägar till norrtälje typ svininge, furusund osv sen avsluta med "du vet vad" i Norrtälje för sen söka upp lämpligt ställe att "leka lite" och filma lite vore askul ..kan du inte kolla om nåra i PMC är sugna på att "leka" lite hörde att det andra blev inställt ikväll ju.

Kommer du ihåg förra och förrförra året ..då hade vi jämnt kameror igång och ofta ute och "lekte" men vad har hänt..har folk blivit rädda eller har moralen blivit för stor? hi hi

ja ja jag kommer finnas på donken runt 17:30 -18 tiden om ni ska med ut.
det blir INGEN touring i 70 km/tim dock hi hi hi

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo jag kommer ihåg år 00 och 01.

Fan vad det gick undan och vilket bus det var. Inga "regler" och jävla ös i folket.Det var nattåkningar, tutande, filmande, lek, stege och mycket mindre fikande. Det var tider det.

Fan vad jag saknar det.

Varför inget riktigt bus längre? Kommer ihåg pocketbike förarna i stan. Det var grejer det. Eller när en åkare hoppar med hojen ur ett p-garage via en kaj.

Mer bus till folket

Vi får se vad som händer fram till kvällen. Nu ska lägenheten få sig en lite städning och tvättmaskinen får jobba (fy fan vad aptrist, jag vill ha en slav till sånt)

Gixxer Mike

Guest
Liwa1 skrev:
Jo jag kommer ihåg år 00 och 01.

Fan vad det gick undan och vilket bus det var. Inga "regler" och jävla ös i folket.Det var nattåkningar, tutande, filmande, lek, stege och mycket mindre fikande. Det var tider det.

Fan vad jag saknar det.

Varför inget riktigt bus längre? Kommer ihåg pocketbike förarna i stan. Det var grejer det. Eller när en åkare hoppar med hojen ur ett p-garage via en kaj.

Mer bus till folket

Vi får se vad som händer fram till kvällen. Nu ska lägenheten få sig en lite städning och tvättmaskinen får jobba (fy fan vad aptrist, jag vill ha en slav till sånt)

en tjej kompis fick ett svar på en annons där det va en norskt kille som ville bli husslav åt ett par han betalade 10 000:- i månaden för att få ta hand om allt ha ha ha ha städning matlagning rubbet ha ha ha

japp jag saknar den tiden då vi släppte lös "dogs from hell" ha ha ha
det va kul som faan
men i .... kör dom med prispengar nu..och kan vi få dit mer hojjar så kan vi börja köra om stålar där också inte bara bilar hi hi hi
men hur faan ska man väcka intresset igen....vi är inte så många som är kvar av den gamla generationen som har röjjt tidigare..och dom som är kvar har ju lugnat ner sig..eller sålt hojjarna..snyft
saknar en viss grön R1:a hi hi hi
eller en Grön ZX9:a..årsmod 00 tror jag det va hi hi hi
det va tider det hi hi hi
funderar på att hyra en feting kamera och köra en film dag nu innan säsongen är över så man har nåt att återblicka på under vintern hi hi hi
men kan du inte få med Nitro med bil och kamera så skjuter vi lite sen ikväll?
ta mitt nr om du vill haka på 0708219310

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Har noterat nummret och ska höra med Nitrous. Kan hända att PMC hittar på något.

Fan, min slav måste vara billigare än 10.000 i månden, annars går ju alla hoj och bil pengar på slaven och det känns inte lika kul som slänga dom på att köra i stället

Gixxer Mike

Guest
Liwa1 skrev:
Har noterat nummret och ska höra med Nitrous. Kan hända att PMC hittar på något.

Fan, min slav måste vara billigare än 10.000 i månden, annars går ju alla hoj och bil pengar på slaven och det känns inte lika kul som slänga dom på att köra i stället

HAN va villig att betala 10000:-/mån för att få bli ett pars slav

inte TJÄNA utan han va villig att BETALA för det ha ha ha

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aha, men då tror jag att han vill vara slav på "annat sätt".

Det sättet vill inte jag ha en slav till :eek:

Gixxer Mike

Guest
Liwa1 skrev:
Aha, men då tror jag att han vill vara slav på "annat sätt".

Det sättet vill inte jag ha en slav till :eek:
han beskrev sina "uppgifter" vanliga tjänsteuppgifter som städning tvättning..matlagning osv ha ha ha

ja ja men du..hör av dig till mig vid 17:45 tiden om du hört om nåt roligt händer..annars kan du väl kasta iväg ett sms om ni inte kommer...och om det händer nåt annat tid och plats..så blir jag och "tjejen" jätteglada hi hi hi
Tare lugnt nu och det vore kul om ni hakar på ut hi hi hi

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping