Dags att lyfta den här touring-tråden...
Vi är ev några, somskulle åkt imorrn måndag, men vädret ser ut att bli skräp, så dagen spenderas med att kolla däcktryck, montera av backspeglar å annat tjaffs... så kör vi nog tisdag istället.
Så, tisdag, mitt på dagen, när övriga söndagsbillister jobbar..
Gasa helvete - ifall fler vill haka på?
....blir väl exempelvis en runda i den här stilen, statoil nacka vid lunchtid-värmdö-rindöfärjan-vaxholm, bogesund challenge, någon halvtimme, vidare norrut, för at sedan korsa motorvägarna någonstans, sen ner way off västerut, för att sedan komma neråt nykvarn, gladekvarns trakten, gamla södertäljevägen, fika på rosenhill för de som vill, jag är skaldjusallergiker så jag sätter inte min fot där, utan åker bulten under tiden, alt att vi brassar helvete vidare till donken sköndal.
Elle så tar vi vändan åt andra hållet, en annan tidpunkt för att slippa ev kortege av vithjälmade toruingmonster med inslag av blått, å vit å *hur var det här då*..
Kanske inte ens någon som vill haka på, då åker vi bara "vi" som snacka om det, men bara hojta till intresse här, ju fler ju roligare.. så kan man ta resten via pm. Mitt-på-dagen-åka i veckorna är trevligt, för då är det dels lite trafik, och dels lagom hemma till middag.