sthml fredag körning

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
HansJ skrev:
Såg precis det här, hinner inte till 17.00, så om någon annan är på lite senare så kan jag vara med.

Var det möjligtvis du som passerade korsningen Sorundavägen/Tungelstavägen vid ca 19-tiden, vi var 5 st hojar som stod där vid korsningen...

//B
 

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
TRX850
benkar skrev:
Var det möjligtvis du som passerade korsningen Sorundavägen/Tungelstavägen vid ca 19-tiden, vi var 5 st hojar som stod där vid korsningen...

//B
Å f-n, var det ni? Tanken slog mig, men min misständande motor upptog tyvärr mina tankar desto mer... Skönt med ny beläggning i varje fall :tummenupp Har kommit hem från semester denna vecka, och inte hunnit kpmma förbi Rapido (det var jag och tjejen som hälsade på en kväll utan hoj) Kommer nog och anmäler mig i veckan!
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
HansJ skrev:
Å f-n, var det ni? Tanken slog mig, men min misständande motor upptog tyvärr mina tankar desto mer... Skönt med ny beläggning i varje fall :tummenupp Har kommit hem från semester denna vecka, och inte hunnit kpmma förbi Rapido (det var jag och tjejen som hälsade på en kväll utan hoj) Kommer nog och anmäler mig i veckan!

Jo, var "Fredags-SH-rundan" som stod där och häckade... :tungan och något misständande hörde vi inte, bara positiva kommentarer om TRX-muller! (men om det misständer/går fett, om din TRX har dynojetnålar, så kan det vara emulsionsrören som är slitna...)

Inget annat för dig/er nästa helg, om solen skiner, häng gärna med på "Rapidos StockholmsSnurren", mer info HÄR

Beläggningen på bulten, är med blandade känslor jag kör på den kolsvarta asfalten, greppar det VERKLIGEN om man pressar på ordentligt? (någon "doktor" asfalt/grepp här på SH som kan uttala sig?) Och hoppas VV kan hålla sig från att fixa med kantgrus 7-8 dagar till...

/B
 

Daytona Peter

hojlös :-(
Gick med
4 May 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Triumph Daytona T595 *såld*
benkar skrev:
Bilder från SH-fredagsrundan HÄR!

/B

Fina bilder benkar.
Bikerbitch, ursäkta att jag körde om dig men jag var såååå sugen på att köra lite fortare. Vilken väg tog ni hem sedan? Jag väntade vid en avtagsväg men ni kom aldrig. Så det blev en vända till :squid för att seda köra ensam hem på väg 73.

Får se hur mycket :öl det blir i kväll, annars är jag med om ni ska åka på söndagskväll.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Daytona Peter skrev:
Fina bilder benkar.
Bikerbitch, ursäkta att jag körde om dig men jag var såååå sugen på att köra lite fortare. Vilken väg tog ni hem sedan? Jag väntade vid en avtagsväg men ni kom aldrig. Så det blev en vända till :squid för att seda köra ensam hem på väg 73.

Inget att be om ursäkt för Peter. Jag förstod att du ville köra fortare och tempot är ju valfritt så ;) Vi körde upp mot Tullinge och sen hemåt.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top