stiggy

dragster17

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
KTM 690
nr:18

nr:18, jag hoppas inte att ditt ordförråd e lika väl utvecklat som din hjärna isåfall e du e looser!! Ett forum e till för och diskutera om du inte har nåt vettigare och säga så kan du lika bra, ja, du fattar vad du borde göra!!!

Dragster17

"och glöm inte bort nr:18 eller Oskarström eller potatisodlare, vem du nu e , alla har rätt och tycka till, snacka skit kan vem somhelst göra men det säger bara vem du é!!!!"

till sist vill jag bara säga till nr:18 PUSI KURAC, MUDONJA!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Re: nr:18

dragster17 skrev:
nr:18, jag hoppas inte att ditt ordförråd e lika väl utvecklat som din hjärna isåfall e du e looser!! Ett forum e till för och diskutera om du inte har nåt vettigare och säga så kan du lika bra, ja, du fattar vad du borde göra!!!

Dragster17

"och glöm inte bort nr:18 eller Oskarström eller potatisodlare, vem du nu e , alla har rätt och tycka till, snacka skit kan vem somhelst göra men det säger bara vem du é!!!!"

till sist vill jag bara säga till nr:18 PUSI KURAC, MUDONJA!
För att fortsätta denna skitdiskussionen: Jag hoppas din hjärna är bättre utvecklad än din svenskakunskap. När du sågar alla som inte vinner rejs så tar jag åt mej ordentligt! Med ditt resonemang blir det inga rejs! Inse att det måste finnas nån som kommer längre ner i fältet oxå! Ska du sen kasta förolämpningar efter folk så kan du ju vara så modig att du gör det på ett språk som fler än du och jag förstår :rolleyes:

dragster17

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
KTM 690
nä, nu e det ingen idé att fortsätta snacket om stiggy, man får ju inte
uttala sig om stiggy utan att få skit och presonangrepp.
nr:18, ang. språket så... lika bra det.. lycka till med rejsandet och kör hårt!

dragster17

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Ja, men hallå...dragster17 ägnar sig i alla fall inte åt personangrepp. Såklart man får tycka Stiggy är kass och allt det där.

Personligen har jag i och för sig svårt att förstå att folk vill nedvärdera folk och deras prestationer på det där sättet. Men det har väl att göra med att man nånstans har byggt upp en massa förhoppningar på vad någon annan ska göra och när dessa inte infrias, så blir man besviken.

Men hur kan man vara så negativ mot nån som faktiskt försöker att nå någonstans? Jag förstår det verkligen inte. Och varför tar man sig rätten att ställa annorlunda krav på en idrottsperson än en "vanlig" person? Hur många här bland oss försöker bli världsmästare i våra liv? Världsmästare i dataprogrammering? I lastbilskörande? I pluggande? I sin egna firma? Många av oss har nog inte tänkt tanken på att bli världsledande i det vi gör...gör det oss alla till misslyckade individer??? Som dessutom ska behöva bli offentligt bespottade...

Men så fort man ger det en chans, att försöka ta sig till ex. VM i RR, ja, då är det helt plötsligt fritt fram att klanka skiten ur nån...hmmm....jag tycker det är lite märkligt. Men det är väl bara för att jag är gammal och långsam och tycker att alla som kör fortare än vad jag vågar göra, är riktigta hjältar :D

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
dragster17 skrev:
nä, nu e det ingen idé att fortsätta snacket om stiggy, man får ju inte
uttala sig om stiggy utan att få skit och presonangrepp.
nr:18, ang. språket så... lika bra det.. lycka till med rejsandet och kör hårt!

dragster17
Kritisera gärna stiggy! Det skiter jag i, men när du gör ett sånt klavertramp som att säga att alla som inte vinner rejs ska sluta då kritiserar du även mej och de flesta rr-förare i sverige. Det tål jag inte utan att bli förbannad.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Chrille skrev:
Här har du fler i samma liga som dig Dragster17
http://www.bike.se/forum/thread.php?t=5920

Om du vill att folk ska hålla med dig är inte det här rätt plats men på bike.se finns det fler som gillar den typen av skitsnack.

Det var riktigt kul! De är ju inte sanna nån av dem....

Det är alltid duktiga RR-förare som verkligen kört själv i flera år som klankar...eller inte...

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Bara de som har vunnit VM förut får ställa upp! Annars äre ju bara en massa losers med!

Catman

Just for the fun of it.....
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CBR600RR och VFR750F
Goodstuff skrev:
Bara de som har vunnit VM förut får ställa upp! Annars äre ju bara en massa losers med!

Hur inledde de då det 2:a VM'et??? :D
Eftersom det bara fanns en vinnare sen tidigare, så kunde det ju bara bli en deltagare de följande åren :rock :rock
:fakta

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Catman skrev:
Hur inledde de då det 2:a VM'et??? :D
Eftersom det bara fanns en vinnare sen tidigare, så kunde det ju bara bli en deltagare de följande åren :rock :rock
:fakta

Nähä!??! Så kan det väl aaaaaldrig vara? :rolleyes:

Försökte bara summera resonemanget om att det bara är vinnare som får köra i VM.
Då skulle endast följande förare vara med i MotoGP, Världsmästare måste väl vara de enda riktiga vinnarna?

Rossi, Biaggi, Capirossi, Edwards, Roberts, Jacque, Pitt, Melandri, Bayliss och Peter Lindén.

De andra är ju looooosers!

Last edited:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:
Här har du fler i samma liga som dig Dragster17
http://www.bike.se/forum/thread.php?t=5920

Om du vill att folk ska hålla med dig är inte det här rätt plats men på bike.se finns det fler som gillar den typen av skitsnack.

Det "roliga" som dyker upp där, är "farsan betalar", och visst fan är det så, iaf så är det tvunget att föräldrar eller andra betalar när unga killar tjejer ska köra, det är mer eller mindre omöjligt att en 16-17 åring ska kunna slanta en racingsäsong själv, såvida de inte fått ett fetingarv eller dylikt, men det är ändå inte eget surt förvärvade pengar. Och visst kan man vara avundsjuk på att ens egens föräldrar inte satsade så hårt på en. Men när det gäller stiggy är det många företag runt anderstorp som stoppat in betydande summor, inte enbart hans farsa.

Min farsa sponsrar mig med lite mat ibland när jag bränt alla egna pengar på racingen :D

Catman

Just for the fun of it.....
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CBR600RR och VFR750F
Min farsa stödde mig genom att INTE vara med som mekaniker på mina räjs....
Vi blev alltid ovänner och det störde min koncentration.

När han sen öppnade firma, köpte han in sig i flera sponsorpaket istället men han följde aldrig någonsin med som mek något mer....
Han brukade komma upp oanmäld ibland o kolla på rejsen....

Däremot hjälpte han mig när jag var mindre med ekonomiskt stöd(läs huvudsponsor) och tävlade med radiostyrda bilar.
Resor, uppehälle, mat, bilar, you name it....han o mamma pröjsade allt.
Så det här att kasta skit efter Stiggy's pappa för att han har hjälpt till ekonomiskt.....lägg ner.
Varje pappa/mamma med de ekonomiska möjligheterna hade gjort likadant!!!!!
Hade Stiggy däremot varit talanglös, hade det ju varit totalt bortkastat....men nu kör han ju VM och dit kommer man inte enbart på pengar!!!!!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Catman skrev:
....
Varje pappa/mamma med de ekonomiska möjligheterna hade gjort likadant!!!!!
....

Exakt! I varje fall de föräldrar som man vill se som förebilder. På äldre dagar har jag haft dåligt samvete över de pengar mina föräldrar la på oss ungars dyra hobbies. Dåligt samvete som även är stor tacksamhet....

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Min farsa och hans företag backar upp mig till 100%. Det är bara att vara oändligt tacksam....

Ser inte vad som är fel med det dock.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...