Ja faktiskt men det blev sämre med Tomtom hållarens Gps. Den är nog mer för Iphone 3. Fyran har bättre Gps. Tomtom säger att dom har en uppgradering på gång.
Intressant, fungerar TomTom hållaren sämre till fyran? Gäller det GPS programmen också? Jag har förstått att IPhone fyra har bättre inbyggd GPS än 3G varianten som jag har. Du har väl adaptor plattan som man ska klistra fast på TomTom hållaren om man har en IPhone 4? En sak jag kan tänkta mig fungerar bättre är när man sätter på telefonen och tar av den från hållaren. Då borde en 3G/3GS fungera bättre i och med de rundare formerna. IPhone fyra är rätt kantig.
Jag har inte fördjupat mig, men jag tror att grabbarna bakom Harry´s Laptimer och GoPro kamerorna ständigt försöker förbättra sina produkter. Din frågeställning har kommit upp tidigare på andra motorforum, men jag har inte fördjupat mig i svaren. Det skulle inte förvåna mig om något datorfreak där ute jobbar på någon smidig lösning.
Ja, 3rna får nog bättre Gps. Ungefär som en fyra.
Man kan se satelliterna bättre men Hz pendlar mellan 0,7-1,0 och mottagningen är lite sämre. Jag har bara kollat i Harrys Laptimer.
mm intressant, ja man kan alltid hoppas =)
Provat med TomToms GPS hållare? Fungerar visserligen inte så bra på en motorcykel, men däremot i bilen. Borde få bättre mottagning med hållarens hjälp.
Vilka konstiga spår han körde skulle gå betydligt snabbare om han hade ett tightare spår!.
Angående om det går fort eller inte.
1:41:80 är i mitten av snabb grupp ungefär.
Jag hade den bästa veckan på länge!! Grymt väder! Få avåkningar och tiderna börjar bli bra
Ja, inte är det snabbt iaf.
1:30:38 måste nog anses som snabbt. Särskilt om folk tycker att 1:41:80 är snabbt. Även om du gasade alldeles för lite ut ur kurvorna så man körde upp i röven på dig.
mm intressant, ja man kan alltid hoppas =)
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|