MD skrev:Vi brukar köra lite lite på en raka som ligger nån kilometer norr om väsby som e schysst och avlägsen.. ni får haka på dit nångång
Låter kul!!
Hur många brukar ni vara???
MD skrev:Vi brukar köra lite lite på en raka som ligger nån kilometer norr om väsby som e schysst och avlägsen.. ni får haka på dit nångång
Mckillen skrev:Bogesundrundan är ju aldrig fel, men är öppen för förslag!!
Från 2-8pers brukar vi vara... Vi ska kanske dit ikväll eller ut och gasa nånstans...Mckillen skrev:Låter kul!!
Hur många brukar ni vara???
MD skrev:Från 2-8pers brukar vi vara... Vi ska kanske dit ikväll eller ut och gasa nånstans...
Lidbrandt skrev:kan du inte PM:a mig också när ni drar eller så....hoppas jag kommer ifrån jobbet bara...
MD skrev:Från 2-8pers brukar vi vara... Vi ska kanske dit ikväll eller ut och gasa nånstans...
Lartes skrev:Jag kanske hakar ikväll MD, blir iofs inte så mycket leka för mig eftersom lamellerna är slut men det är kul att kolla
Nirre skrev:Brukar ni dra till rosersberg då eller?? Dit brukar jag och en kompis åka. Finns ju väldigt fina vägar där också!
Mckillen skrev:Fasiken oxå
Hojen står utanför fönstret nytankad o klar, men ungarna vägrar att sova...................
Hoppas att ni fick en fin hojkväll.
Det kommer nog fler tillfällen.
Är det nån som ska ut & hoja på förmiddagen imorgon kanske??????
MD skrev:aj då, va surt, men det kommer fler tillfällen..
Jorå, vi vart 4st bara, men vi hade kul för det ..
imorrn kan inte jag, funderar på att börja bygga om lillgixxern till streetfighter då...
Mckillen skrev:Mkt coolt att bygga om sporthoj till streetfighter.
En kompis byggde om sin retta till streetfighter i veckan, oh det blir ju helt plötsligt grymt roligt att köra sporthoj då.
Man blir ju sugen på att gå tillbaka till en sporthoj.
Nirre skrev:Blir det nått imorrn??? Vädret ska ju bli hyffsat så vi kanske kan dra ut ett gäng???
Mckillen skrev:Jag och fredde här på forumet tänkte ta en tur vid ca 14.00.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|