Stockholm invaderar Göteborg SH-pub intresse?

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag och Lady fick en ide om att det vore kul och åka ner och visa Göteborgarna hur man festar! ;) Så vi vill kolla hur stort intresset är, målet vore att komma ner med en busslast partyfolk och invadera deras SH-pub, och utmana dem att komma upp och "våldgästa" våran! :yoparty

Jag litar helt klart att Stockholms trogna SH-pubs besökare ansluter!

Det roligaste vore ju om alla kunde åka buss ner, så finns det någon här på SH som har kontakter med att fixa buss billigt så vore det ju kanon! Vandrarhem är ju inte dyrt för de som inte har någon de kan sova hos i Göteborg.

Den 10/2 har WCX bjudit ner oss!! :bow

Så vilka kan tänkas följa med?

Lista e bra!

1. Milla
2. Lady
3. Malle
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. osv fyll på upp till 56 eller hur många nu man måste va för att fylla en buss!:yoparty

Last edited:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Vi har ingen SH-pub, men kom ni så kanske någon löser något... Hoppas på det bästa :tummenupp

Judit: Känner mig som en partydödare nu, men jag är säker på att om ni bara anmäler intresse till rätt personer i Göteborgsdelen så kan de nog ordna med lokal osv för att göra eran kväll/natt/morgon oförglömlig.

Last edited:

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
jag e självklart på...eliten måste ju visa hur man festar.eller va säger du vännen?:yoparty :tuttar

Bus-Bo skrev:
2595842 Vi har ingen SH-pub, men kom ni så kanske någon löser något... Hoppas på det bästa :tummenupp
hört ryktet om att det var en i helgen:va :gnissla

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Bus-Bo skrev:
2595842 Vi har ingen SH-pub, men kom ni så kanske någon löser något... Hoppas på det bästa :tummenupp

Judit: Känner mig som en partydödare nu, men jag är säker på att om ni bara anmäler intresse till rätt personer i Göteborgsdelen så kan de nog ordna med lokal osv för att göra eran kväll/natt/morgon oförglömlig.

Jag har utmanat er här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=140032

WCX brukar man ju kunna lita på!? De kan ju om någon fixa schyssta fester! :yoparty

lady skrev:
2595843 jag e självklart på...eliten måste ju visa hur man festar.eller va säger du vännen?:yoparty :tuttar

hört ryktet om att det var en i helgen:va :gnissla

Haha, ja vi var ju iallafall bäst på att vara fulla senaste pubkvällen, om det e någon merit vet jag ju dock inte? :va :tuttar

Last edited:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Milla skrev:
2595851 Jag har utmanat er här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=140032

WCX brukar man ju kunna lita på!? De kan ju om någon fixa schyssta fester! :yoparty

Haha, ja vi var ju iallafall bäst på att vara fulla senaste pubkvällen, om det e någon merit vet jag ju dock inte? :va :tuttar
Jo de pöjkarna där verkar veta vad de sysslar med, dock så är det inte så spikat med datum utan lite mer sporadiskt om jag har fattat det hela rätt.

Det känns nästan som om du bara är ute efter Kesokungen, men jag kan ju ha fel. ;)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Bus-Bo skrev:
2595853 Jo de pöjkarna där verkar veta vad de sysslar med, dock så är det inte så spikat med datum utan lite mer sporadiskt om jag har fattat det hela rätt.

Det känns nästan som om du bara är ute efter Kesokungen, men jag kan ju ha fel. ;)

Haha, man kan tro det, men det är inte riktigt rätt! ;)

Jag hoppas det finns fler snygga motardkillar än så därnere? :tuttar

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Milla skrev:
2595851]

Självklart ska vi kunna fixa något i våran lilla stuga nu när fjollorna får mässan ;)

baren är fylld så det ska nog räcka till er med

säg en helg så fixar vi nått

/Gottis WCX

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
Gottis skrev:
2596700 Självklart ska vi kunna fixa något i våran lilla stuga nu när fjollorna får mässan ;)

/Gottis WCX
Härligt:tummenupp

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
lady skrev:
2595843 jag e självklart på...eliten måste ju visa hur man festar.eller va säger du vännen?:yoparty :tuttar

Klart du e på, du e ju min reseledarkompanjon ju!

Prillan73 skrev:
2595937 Inte omöjligt !! Har haft hur trevligt som helst då mc-mäss-helger vi har varit i Göteborg !! :yoparty

Du och Betsy måste ju med och dansa på baren! :tuttar :yoparty

Malle skrev:
2596668 Jag är självklart på...:yoparty :fyllisar

Det var ju så självklart att du inte ens har ett val! :krama

Road-Ragge skrev:
2596686 Låter som en kul idé.

Japp! :tummenupp

Gottis skrev:
2596700 Självklart ska vi kunna fixa något i våran lilla stuga nu när fjollorna får mässan ;)

/Gottis WCX

Tja vad sägs om den 10/2 då? Eller e ni fortfarande bakis då? ;)

Last edited:

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
lady skrev:
2596649 kom igen nu bröder å systrar..va e d här för respons:va :gnissla :tungan
Hehe! låter som en kul grej klart att man e på :tummenupp Och så får ni ju timea nåt när vi Göteborgare är i Stockholm på mässan :fyllisar

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
RickZ skrev:
2597854 Hehe! låter som en kul grej klart att man e på :tummenupp Och så får ni ju timea nåt när vi Göteborgare är i Stockholm på mässan :fyllisar

Apselut! Blir nog Mäss-fest på Engelen som vanligt!

Ädit: Ingen fest på Engelen helvete, Rapido rockar! :yoparty

Gottis skrev:

Yeah baby! Nu rockar vi!

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Milla skrev:
2597873 Apselut! Blir nog Mäss-fest på Engelen som vanligt!

Vi har bojkottat Engelen, hela högen....så vi kommer inte att lägga ut något om det som vi gjort tidigare. 2007 drar vi till Rapidos fest efter mässan, så då kan alla Gbg.are komma dit ist.

Milla, du kan säker ge en bra vägbeskrivning till folket. Vad det gäller party i Gbg är inget omöjligt för min del, jag gillar att röra på mej runt om i landet :)

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Ullis skrev:
2597900
Milla, du kan säker ge en bra vägbeskrivning till folket. Vad det gäller party i Gbg är inget omöjligt för min del, jag gillar att röra på mej runt om i landet :)

du kommer vem ska annars flörta med Gottis i baren :mad:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Gottis skrev:
2597904 du kommer vem ska annars flörta med Gottis i baren :mad:

Jag brukar göra det, eller :rolleyes:

Nä, det har jag väl kanske inte gjort, men de är aldrig för sent har jag hört. :tungan

Edit: åhhhh.....en idolbild ....nu kommer jag inte kunna somna ju.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...