Stockholm invaderar Göteborg SH-pub intresse?

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Kanske e på sin plats att meddela att jag fått nytt jobb med ett schema som innebär jobb den helgen. Dessutom tillåter inte ekonimin en Gbgtur :(
Så ni andra får parta för mig med!

(Härmed överlåter jag även "reseledarjobbet" till den som känner sig manad..)

Va! Får man göra så?? :tummenupp

Jaha då får man väl stanna hemma då. :näsblod

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
Fest är bra!

Missar tyvärr mässfesten..

Passar ju bra att åka på den här i stället... För man kan väll bli oansvarligt full här med??

Ska försöka få med nån mer Smålännig.....

/a

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Hade det inte varit kul om hela Sverige istället för bara sthlm invaderade Gbg?

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
En korkad fråga bara.E det nån som håller i det här från stockholmssidan eller e det upp till var o en att boka biljetter o dylikt?Varit lite tyst ett tag lixom.Själv e man gipsad o fin numera,men med lite "hilfe" att bli uppstagad i nåt säkert hörn så kan man nog partaja lite iaf :D

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
En korkad fråga bara.E det nån som håller i det här från stockholmssidan eller e det upp till var o en att boka biljetter o dylikt?Varit lite tyst ett tag lixom.Själv e man gipsad o fin numera,men med lite "hilfe" att bli uppstagad i nåt säkert hörn så kan man nog partaja lite iaf :D

Ja du,va en bra fråga. Känns som intresset e sjukt svagt. e ju inte så många att det skulle vara värt att hyra en buss. Har du ngt förslag?vore kul om alla kunde åka ner tillsammans.min plan är att åka ner på fredag på dagen. vi får prata ihop oss lite om hur vi ska göra. kanske ska göra en ny lista för den gamla verkar lite inaktuell:näsblod

1. Lady
2.
3.
4.
5.

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
ojoj..detta va ingen kul syn..blir verkligen bara jag som åker:näsblod tur att man har vänner där nere oxå:rolleyes:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Efter som Fjollorna från stora staden bangar och kastar in halsduken så uppgraderar vi pubkvällen till en ren JÄVLA fest bjud in alla ni känner

Öppnar kl 19 00 stänger när vi vill

vi kör två barer öppna en för dom som kör rejsing och vill snacka lite ostört samt den stora för dom som vill supa,hångla och dansa

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Ja du,va en bra fråga. Känns som intresset e sjukt svagt. e ju inte så många att det skulle vara värt att hyra en buss. Har du ngt förslag?vore kul om alla kunde åka ner tillsammans.min plan är att åka ner på fredag på dagen. vi får prata ihop oss lite om hur vi ska göra. kanske ska göra en ny lista för den gamla verkar lite inaktuell:näsblod

1. Lady
2.
3.
4.
5.
Jag e gipsad o nybliven singel,så jag e ett lätt byte iaf.Kan dock inte köra bil då´ det e kopplingsbenet.Annars e man gärna på.

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Jag e gipsad o nybliven singel,så jag e ett lätt byte iaf.Kan dock inte köra bil då´ det e kopplingsbenet.Annars e man gärna på.

uff då,det lät inte som en höjdare:gnissla
Jag funderar på att kolla upp flyg och flyga ner eller ta tåg,kommer inte va så sugen att sitta och mta dom milen i en bil bakis å dann:rolleyes: Hoppas några fler är på...tror det kan bli en cool fest:yoparty

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Kan rappotera att skåningarna iaf kastar inte in handuken :tungan

gött säger jag bara :tummenupp :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...