Om vädret tillåter ska jag och en kompis ut och premiärköra hans nyinköpta Z1000. Skulle vara kul att åka med lite, gärna hitta en raka att "leka" lita på också.Mckillen skrev:Stockholm Norr ikväll om vädret tillåter det.
Är det nån som skall åka???
Som inte ska hänga vid sveavägen & brostugan o liknande.
Jag tänkte åka vid ca kl21.00.
Dyker förmodligen upp vid Stäket med Kikka bakpå. Alternativt tar vi oss direkt ut till Wåfflan.D-one skrev:Vi är ngr som ska mötas upp vid McD i stäket 1830 för att sedan ta oss till Wåfflan i Sigtuna. Det blir nog en tur runt om kring efter det, vart vet vi inte än.
( Blir iallafall inte donken för mig del)
R1 wannabe skrev:Om vädret tillåter ska jag och en kompis ut och premiärköra hans nyinköpta Z1000. Skulle vara kul att åka med lite, gärna hitta en raka att "leka" lita på också.
Vi skulle ha startat vid 1800 tiden in mot stan från Värmdö, men vädret är väl inte så bra då så det kan bli senare.
R1 wannabe skrev:Om vädret tillåter ska jag och en kompis ut och premiärköra hans nyinköpta Z1000. Skulle vara kul att åka med lite, gärna hitta en raka att "leka" lita på också.
Vi skulle ha startat vid 1800 tiden in mot stan från Värmdö, men vädret är väl inte så bra då så det kan bli senare.
Det tar emot att erkänna men den är grymt snygg. Samma färg som dinLidbrandt skrev:Fin hoj din polare har köpt...hälsa han d
Ähum....var i Akalla?bikerwoman skrev:Ska ev. en sväng till Brostugan och kolla om några man känner är där, sen blir det Blackrace i Akalla ikväll 19-24
Ok. Får prova en annan gång. Var på Akallarakan vid Saab vid 9 tiden men såg inget. Ska kolla upp var DN ligger så får jag prova igenbikerwoman skrev:Typ vid DN-tryckeriet, svårt att missa, det finns några hundra bilar där!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|