streetfighter1 skrev:Jag kan förhoppningsvis efter 18.30. Drar från jobbet nu och kollar datorn när jag kommer hem.
Mc Donalds Upplands Väsby 18.45 kanske?
streetfighter1 skrev:Eller den som tänkt "leda" kanske har en bättre startpunkt och tid?
streetfighter1 skrev:Tack för en fin tur på sköna vägar.
Synd bara att de redan börjat grusa vägarna, än är det en stund kvar innan halkan nalkas.
smasseman skrev:Tack själv, det var kul som fan!
Men vi missade ju att fira en högtidsstund.
Forntids-CBRen passerade ju 7000 mil under repan upptäckte jag när jag kom hem
Mika K skrev:Japp japp !
Finte me köra hojj igår men idag luter det åt alternativa övningar så jag kör nog inte ida bikerwoman men förmodligen imorn lördag med rapido gäng :=)
Jag har redan utmanat ödet, Först smällde jag med en bli, inte så farligt... Sen så en timma senare gick hojen sönder...bikerwoman skrev:Ingen som vill utmana ödet och köra ikväll då?? Fre 13:e.... Jag skulle vilja ta en sväng i norrort!
Jag kan nog tänka mig en liten tur om nån annan är intresserad.bikerwoman skrev:Ingen som vill utmana ödet och köra ikväll då?? Fre 13:e.... Jag skulle vilja ta en sväng i norrort!
Biifer skrev:Jag har redan utmanat ödet, Först smällde jag med en bli, inte så farligt... Sen så en timma senare gick hojen sönder...
Mika K skrev:verkar som de blir 09:45 samling vid klubbstugan avfärd vid 10:01 från klubbstugan så de bara haka på streetfighter
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|