Stockholm/norrort - 8/5, Bakhjulsträning

streetfighter1

För******
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
Fighter Honda CBR900 -96/-97, Huskvarna 258
Vilken raka drar ni till?

Jag är på kurs, men kanske kan smita förbi och kika hur det går. Skulle vara kul!

I veckan var det några Husaberg-motarder som tränade wheelies efter Älvsundavägen (vägen vid grustaget).

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
streetfighter1 skrev:
Vilken raka drar ni till?

Jag är på kurs, men kanske kan smita förbi och kika hur det går. Skulle vara kul!

I veckan var det några Husaberg-motarder som tränade wheelies efter Älvsundavägen (vägen vid grustaget).

Jag förmodar att det blir roserbergs indr.område.. Ligger mellan väsby-märsta..

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
Annicka skrev:
Självklart ska den med :)

@ Cobra80: Trevligt med lite sällskap :)

/Annicka

Annicka: perfekt, se till så matte kommer hem till mig idag och fixar min data nu..

Roger Lee

AKA Superretard
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
2005, KTM 525 EXC
MD skrev:
Jag förmodar att det blir roserbergs indr.område.. Ligger mellan väsby-märsta..
Är det inte så att Tusse-Batong kan tänkas läsa dessa forum, och då kanske dyka upp i Rosersbergs industriområde?

Annars är det en bra raka att träna bakhjul på, om någon är intresserad finns lite skakiga bildbevis från mina försök förra sommaren (http://www.dolab.se/retard/), OBS nördvarning!

Fan, man kanske skulle övertala familjen att friggeboden kan byggas på söndag, så ninja_1 får en bakhjulscoach!

/RL

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
Roger Lee skrev:
Är det inte så att Tusse-Batong kan tänkas läsa dessa forum, och då kanske dyka upp i Rosersbergs industriområde?

Annars är det en bra raka att träna bakhjul på, om någon är intresserad finns lite skakiga bildbevis från mina försök förra sommaren (http://www.dolab.se/retard/), OBS nördvarning!

Fan, man kanske skulle övertala familjen att friggeboden kan byggas på söndag, så ninja_1 får en bakhjulscoach!

/RL

Det e nog ingen fara (hoppas jag), övertala nu familjen och kom ut och kör istället :tummenupp

Vart ligger den andra rakan?

Annicka

Den som inte kan har inte försökt!
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
En egen kinamoto.
Om "tusse-batong" skulle få för sig att dyka upp så är det ju bara att man åker där ifrån. Inte så mycket mer än det :D

Vilket härligt väder det är :)
Fan att man ska vara jätte förkyld då :(

Vi ses där borta.

/Annicka

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
Annicka skrev:
Om "tusse-batong" skulle få för sig att dyka upp så är det ju bara att man åker där ifrån. Inte så mycket mer än det :D

Vilket härligt väder det är :)
Fan att man ska vara jätte förkyld då :(

Vi ses där borta.

/Annicka

Se bara till så du e stadig på handen, så det inte blir nån jävla popcornfilm :hihi

Stavfelet

Team KnubbSäl
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
R1
Hmmmm. Man kanske ska följa med på det här, tar med en polare och möter upp vid Md... eller det blir 3 polare, måste skjutsa omkring vännerna en sådan fin dag! :tummenupp

Annicka

Gick med
8 Aug 2003
Hoj
En egen kinamoto.
Inte hmm, man kanske ska följa med utan Jaaaaa jag ska med :)

/Annicka

Stavfelet skrev:
Hmmmm. Man kanske ska följa med på det här, tar med en polare och möter upp vid Md... eller det blir 3 polare, måste skjutsa omkring vännerna en sådan fin dag! :tummenupp

blub

bar asfalt är bra asfalt
Gick med
15 Nov 2003
Hoj
zxr 750
Tjo jag hakar också på! Om jag hittar :va Vet exakt var det ligger på en karta, men att hitta dit är en annan sak. Har ett riktigt ruttet lokalsinne :3freak Nåja, borde gå bra, kommer när jag käkat frukost :fyllisar

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Hänkar nog också på för att mest titta på. Kan inte dra på bakhjulet med min 125 :tungan

Det är väll 14.30 vid McD i väsby?

Last edited:

Annicka

Gick med
8 Aug 2003
Hoj
En egen kinamoto.
Du har PM

/Annicka

blub skrev:
Tjo jag hakar också på! Om jag hittar :va Vet exakt var det ligger på en karta, men att hitta dit är en annan sak. Har ett riktigt ruttet lokalsinne :3freak Nåja, borde gå bra, kommer när jag käkat frukost :fyllisar

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping