Victor
Shake that ass!
bikerwoman skrev:2252892Nån som också har semester och vill ta en tur i morgon??
Ja, fast efter lunch. Typ kl. 1300 nånstans.
bikerwoman skrev:2252892Nån som också har semester och vill ta en tur i morgon??
Victor skrev:2252940Ja, fast efter lunch. Typ kl. 1300 nånstans.
Jag är inte uppe förrän 15.00 ,,men ska ni ut en stund efter lunch så hojta till. Jag tänkte dra nacka-djurö, djurö-vaxholm, bogan fram å tillbaks,.sen mot centralare delar, kanske gratis-kaffe på hardrock cafeäs uteservering (jobbar extra där)bikerwoman skrev:2252951Ja innan dess är man ju inte uppe...
IronMike skrev:2253338Jag är inte uppe förrän 15.00 ,,men ska ni ut en stund efter lunch så hojta till. Jag tänkte dra nacka-djurö, djurö-vaxholm, bogan fram å tillbaks,.sen mot centralare delar, kanske gratis-kaffe på hardrock cafeäs uteservering (jobbar extra där)
Mattias skrev:2251732Nejdå. Det blir fint. Jag har iofs redan kört bulten idag, men det söög ju. Vad har de drällt över hela jävla vägen?
Är ni ute å åker nu allesammans?bikerwoman skrev:2253670Ska börja regna framåt em igen Hur ska vi kunna höra av oss om du sover djupt till 15.00?
Jag ska ut och gasa helvete imorrn..förmodligen med robban och nån till, iom robban så blire nog bogesund och ngn avstickare uppåt svinninge ...vi brukar oftast åka österut först, via värmdö-siggesta-färjorna-rindö-vaxholm.Stark skrev:2255730Är det några som ska ut och gasa i morgon? Jag hänger gärna på ett glatt gäng med högt tempo, norra eller södra sidan spelar ingen roll.
MR Z skrev:2257599Jag ska till Boge idag lördag! Vilken tid ska ni vara där?
Busapilot skrev:2257622Åker ifrån Rosenhill mot Bogge mellan 11-15 > 11-30, tänkte fika på Rosenhill först!
cl skrev:2257663Syns i Vaxholm.
Kollar upp MCD i Väsby vid 11.30 om nån vill med.
Busapilot skrev:2258253cl, det var ju synd att vi missade varandra, vi var i Vaxholm, vid 13-tiden. Sedan gick det vidare upp i Roslagen, för att senare inta sen lunch i närheten av Kristi Brud, därefter Gårdesta, Frösunda och vidare in till stan. Riktigt bra åktur!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|