bikerwoman
Bannad
När anser ni att det är kväll då? 17? 18? När,var,hur vill ni åka?
bikerwoman skrev:2265433När anser ni att det är kväll då? 17? 18? När,var,hur vill ni åka?
bikerwoman skrev:2266246Ska vi synas på Donken ,Väsby kl 17.30 då så tar vi först en tur i norrort och sen kanske in mot stan och ser om det händer nåt kul?
Hur många hänger på?
Bikerwoman
Pappavetbäst
Nirre (troligtvis)
Zlide
Retep?
Delbert
Joe Schmoe
Cervantes
.......?
smasseman skrev:2267369Donken ,Väsby kl 17.30
Bikerwoman
Pappavetbäst
Nirre (troligtvis)
Zlide
Retep!
Delbert
Joe Schmoe
Cervantes
smasseman
smasseman skrev:2267369Donken ,Väsby kl 17.30
Bikerwoman
Pappavetbäst
Nirre (troligtvis)
Zlide
Retep?
Delbert
Joe Schmoe
Cervantes
smasseman
bikerwoman skrev:2268208Vi säger att vi sticker 18.00 tycker jag Sommarnatten är lång
bikerwoman skrev:2268961Jaha, otur med vädret hade vi i alla fall!
Vi började 11 pers och 5 fullföljde hela rundan i ur och skur Den gick söderut på en regnig bulten, en värmande kopp kaffe på Rosenhill och via ett tomt skogis..
Nya tag en annan dag va? Ska ju bli sol i morrn
bikerwoman skrev:2269028och var tog Delbert vägen
Bra fråga. Blev en total misslyckad kväll för min del. Åkte fel och tappade hela gänget. Körde vilse ner vid haninge på vägen till bulten och sedan kom regnet. Blev skitblöt så jag gav upp och åkte hem.bikerwoman skrev:2269028och var tog Delbert vägen
Låter bra men jag ska fan inte åka först.bikerwoman skrev:2268961Nya tag en annan dag va?
Qwerty skrev:2269308Så ja då va jag hemma. Blev stående i solna. Å jag som köpte ny för att slippa meka.
Tydligen så har meken glömt att dra åt bulten till kjedjespänningen, en bult pga enkelsvingen. Redan vid första regnet misstänkte jag något problem men ignorerade den tanken eftersom en viffer aldrig pajjar och min är ju helt nyservad på verkstad. Tji fick jag.
Självklart så låg verktygen hemma i garaget efter att jag justerade fjädringen i går, så det va snällt att ringa till tanten och be henne möta upp i solna så att jag kunde meka lite lätt. Så nu har man väll slitit väldigt mycket på det nästan nya drivpaketet och man får hoppas att inget annat tog skada pga löst hjul, orkar inte kika nu men jag ska undersöka det grundligt.
ALDRIG MERA VERKSTAD
Det här var sista gången jag någonsin besöker en verkstad, oljefilterbytare behöver inte jag i min värld för jag kan byta själv. Man börjar ju genast ifrågasätta om oljan och filter är bytt? Är ventilerna kollade? Byttes verkligen stiften. Är det mera saker dom glömt skruva åt? En skruv til kåpan satt ju dåligt och är snett iskruvad, lyckades inte få till den själv pga gängpaj. Bakdäcket löst, drog dom verkligen stiften(ventiler bränns väldigt lätt).
FAAAN ska man behöva gå igenom hela cykeln själv efter att den varit inne på service?
Titeln "Årets guide" utsågs i alla fall inte igårbikerwoman skrev:2269028och var tog Delbert vägen
bikerwoman skrev:2266246Ska vi synas på Donken ,Väsby kl 17.30 då så tar vi först en tur i norrort och sen kanske in mot stan och ser om det händer nåt kul?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|