Sweeney Todd
Vägrar Bogan.
Runda i veckan?
Nån som har tänkt ta en tur i veckan?
Nån som har tänkt ta en tur i veckan?
gattacca skrev:2293004Nån som har tänkt ta en tur i veckan?
Retep skrev:2293433Blir det inte repris på senaste onsdagsturen?
gattacca skrev:2296066Jahaja. Onsdag verkar gå bort för min del. Ska hämta ett gäng amerikaner på Arlanda kl 13. Någon annan dag, anybody?
Jafan! På onsdag kör vi! Bestäm tid och plats så kommer jag och minglar.Kapten Blåskägg skrev:2293887Det räknar vi med, återkommer i ämnet!
VFR-ragge skrev:2296259Skulle kunna tänka mig en tur om det är så... Mitt förslag är att vi ses 17:00 inorgon tisdag på Sollentuna Bilbesiktning. Vi kör lite kringelkrokar ut till Furusund, Tar en kopp kaffe. Sedan snirklar vi oss hemåt över Uppland på något vis. Jag har hittat lite hojvägar på kartan som jag vill prova.
Faller detta herrn i smaken?
gattacca skrev:2296509Absolut. Förutsätter Furusund Norrtälje. Undrar om vi skulle kunna utgå kl 17:30?
Kapten Blåskägg skrev:2296663Imorgon ons är det dags igen för en stekarrunda på norra sidan, samling Donken Väsby 1900. Vi tänkte kolla in en annan(krokigare) väg mot Gottröra, därefter samma sträckning som förra ons.
Vi synes//Jensa o Kenneth
Dr.Bike skrev:2296838Är inte 19 väldigt sent?? (jag får bara vara ute till 21)
Why not 18? (eller ännu hellre: 17:30)
Kapten Blåskägg skrev:2296663Imorgon ons är det dags igen för en stekarrunda på norra sidan, samling Donken Väsby 1900. Vi tänkte kolla in en annan(krokigare) väg mot Gottröra, därefter samma sträckning som förra ons.
Vi synes//Jensa o Kenneth
Retep skrev:2296849Det är en hel del löst folk som håller på med sådana obskyra verksamheter som att arbeta. Detta jordens avskum behagar åka hem från jobbet vid denna tid och parkerar då på våran räserbana
Lord Adrian skrev:2296852Lord Adrian låter meddela att han kommer hedra tillställningen med sin (och kamerans) närvaro!:snobb
Kapten Blåskägg skrev:2296854
Vi rullar ut röda mattan
Dr.Bike skrev:2296838Är inte 19 väldigt sent?? (jag får bara vara ute till 21)
njelger skrev:229703019.00
Jag kommer och med lite tur har jag kylarvingar denna gång.
Ullis skrev:2297041Är bara läget stabilt & jag lyckas muta dottern till att tvätta bort skyddsfilmsklistret från min tank så lär jag dyka upp....19:00.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|