Skriv lite här : http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2327423#post2327423ladbol skrev:2327381Vad fan du piska juh mig mer eller mindre för förrra onsdagen ! DU ska med ! Vart och när mötts vi?
Officiella Rörken tråden
Skriv lite här : http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2327423#post2327423ladbol skrev:2327381Vad fan du piska juh mig mer eller mindre för förrra onsdagen ! DU ska med ! Vart och när mötts vi?
ladbol skrev:2327301Hej Hopp, jag och en polare ska försöka ta oss till Rörken förförsta gången idag , är det nån mer som ska dit ? Eftersom vi båda har semester så funderade vi på om vi skulle åka runt 12,13 eller 1400 och köra små vägar osv till och runt uppsala trakten.
Vore kul om vi blev ett par fler och kanske någon som vart på rörken tidigare och för att smidigt hitta dit. Vi kör lungt så alla är välkommna att joina. Förslag på mötesplats och rutt mottages med glädje, själva kommer vi från Täby.
Så kom igén nu ! Bara börja spamma ner tråden med förslag!
Åka vid 17 tiden Det funkar nog tyvär bara för instruktörerna, västarna är ju slut vid 17,30-17,45bikerwoman skrev:2327436Jag och pappavetbäst ska till Rörken ikväll (vi är instruktörer där), vi åker vid 17-tiden, brukar ta gamla vägen dit!
Vi startar från Sollentuna om nån vill haka på?
Cyren skrev:2327452Åka vid 17 tiden Det funkar nog tyvär bara för instruktörerna, västarna är ju slut vid 17,30-17,45
icko skrev:2327447Småvägar dit upp finns de ju gott om, funderar själv på o åka dit ida.
Cyren skrev:2327440Skriv lite här : http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2327423#post2327423
Officiella Rörken tråden
ladbol skrev:2327470
Jag tror att vi drar lite tidigare passar på att åka lite innan också, sen så började teori passet för oss första gångare tydligen 1715 så måste nog vara där strax innan 1700 .
Bra du låter som en man av visdom och erfarenhet , du bestämmer sträckning och vart vi mötts samt start tid.
Okej ?
Said and Done!
Vart ska ni äta nånstans? Hinner inte till 1400 till waxholmicko skrev:2327510Oki!
Bör nog åka vid 14 senast, så hinner vi äta nånstans oxå.
Avgång i Vaxholm 14:00, så får vi me Boge oxå!?
Kan de passa??
//Micke
icko skrev:2327510Oki!
Bör nog åka vid 14 senast, så hinner vi äta nånstans oxå.
Avgång i Vaxholm 14:00, så får vi me Boge oxå!?
Kan de passa??
//Micke
Cyren skrev:2327543Vart ska ni äta nånstans? Hinner inte till 1400 till waxholm
Det tar typ 50 min för mig att åka till vaxholm, har några saker jag måste fixa innan jag sticker.ladbol skrev:2327557Låter bra som fan Micke, snyggt uppstyrt ! Då spikar vi det ! perfa för då hinner jag tvätta hojen också !
Kan vi äta i vaxholm då Micke så Cyren hinner`? Eller hur mkt tid behöver du?
Cyren skrev:2327569Det tar typ 50 min för mig att åka till vaxholm, har några saker jag måste fixa innan jag sticker.
Vill inte ta upp allt för mycket tid för er, men hur mycket kan tid kan ni avvara?
ladbol skrev:2327557Låter bra som fan Micke, snyggt uppstyrt ! Då spikar vi det ! perfa för då hinner jag tvätta hojen också !
Kan vi äta i vaxholm då Micke så Cyren hinner`? Eller hur mkt tid behöver du?
Kan du genskjuta oss i Gottröra kanske??Cyren skrev:2327569Det tar typ 50 min för mig att åka till vaxholm, har några saker jag måste fixa innan jag sticker.
Vill inte ta upp allt för mycket tid för er, men hur mycket kan tid kan ni avvara?
ladbol skrev:232758314:30 Mícke ?
Hade gärna gjort det om jag hade hittat med 14,30 i vaxholm måste väl räcka? vanligvis brukar man ju åka ifrån upplandsväsby 16,30, det borde väl inte ta 2h och 45 min till uppsala?icko skrev:2327589Tar ju lite tid om man ska åka småvägarna upp..
Tänkte vi kunde äta i Knutby, bra matställe där.
Ska vi äta i Vaxholm lär man ju bli hungrig igen innan vi e på Rörken..
Bankörning kräver energi o koncentration, vilket e svårt på tom mage..
O jag vill inte leva på kexchoklad o varmkorv under kvällen..
Kan du genskjuta oss i Gottröra kanske??
Cyren skrev:2327593Hade gärna gjort det om jag hade hittat med 14,30 i vaxholm måste väl räcka? vanligvis brukar man ju åka ifrån upplandsväsby 16,30, det borde väl inte ta 2h och 45 min till uppsala?
Cyren skrev:2327593Hade gärna gjort det om jag hade hittat med 14,30 i vaxholm måste väl räcka? vanligvis brukar man ju åka ifrån upplandsväsby 16,30, det borde väl inte ta 2h och 45 min till uppsala?
Drog en snabbförklaring i inlägget före dig.ladbol skrev:2327644Schaisse hur gör vi nu då? Förklarar enklaste vägen till gottröra`? Eller väntar till 14:30?
/mvh Calle
icko skrev:2327660Drog en snabbförklaring i inlägget före dig.
Jag är i Vaxholm till 14, så får vi se om vi åker lr äter..
Cyren skrev:2327653Jag tror jag kan hinna till näästan 1400, kanske 10 över. Funkar det?
Snabba svar nu, måste åka när som helst
Joly skrev:2327669Kanske hakar och lajjar med teorin. Ni kan ju knuffa på mig om ni ser en svart förvirrad busa. Var i Waxholm? Grillen i hamnen eller?
Vi väntar, åk nu!Cyren skrev:2327653Jag tror jag kan hinna till näästan 1400, kanske 10 över. Funkar det?
Snabba svar nu, måste åka när som helst
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |