Elektron
I can wreck anything
Bra initiativ. Osäkert om jag kan, men isf kommer jag dit vid 13!Spiken skrev:Ok, eftersom ingen verkar ta och bestämma någon tid så säger vi 12.30-13.00 vid McD Svea.
Bra initiativ. Osäkert om jag kan, men isf kommer jag dit vid 13!Spiken skrev:Ok, eftersom ingen verkar ta och bestämma någon tid så säger vi 12.30-13.00 vid McD Svea.
Sa ju detJohanjulgran skrev:Jag kommer till mcd svea
heheMikkE skrev:Sa ju det
RoLLER skrev:Och om/när det skulle ske så får hojjen pajja hur mycket den vill bara du/jag och alla andra klarar sig utan men eller allvarligare skador.
Nu ska jag ut och gazza!
// En med åldern mer och mer riskmedveten RoLLER.
Tja, kanske skulle köra ifrån er med min 1200GS innan jag byter till nabbdäckGixxerJensa skrev:Jahaja nu är det hojväder nån som ska ut och rulla vid 11-12tiden?
Om du tänker köra ifrån oss så får du inte hänga med pinsamt ju! vi åker till statoil sköndal kl12.kave skrev:Tja, kanske skulle köra ifrån er med min 1200GS innan jag byter till nabbdäck
Jag fyller 30 idag så det kanske skulle vara ett bra sätt att fira på
andersson turbo skrev:Blire nå åka i väsby trakten idag tro??
tomasni skrev:Jag kör till Donkan nu ....
Kan inte vara ute så länge men ...
Snalla RoLLeR......bli aldrig vuxen....du ar det enda ljuset i min tunnel....det maste vara ok att aldrig bli mer an 18......RoLLER skrev:Och om/när det skulle ske så får hojjen pajja hur mycket den vill bara du/jag och alla andra klarar sig utan men eller allvarligare skador.
Nu ska jag ut och gazza!
// En med åldern mer och mer riskmedveten RoLLER.
R1 wannabe skrev:Snalla RoLLeR......bli aldrig vuxen....du ar det enda ljuset i min tunnel....det maste vara ok att aldrig bli mer an 18......
/Jocke
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |