Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

smasseman

Snart är vi tillbaka igen :-/
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
CBR 600 -87
jP skrev:
Vi kör en torsdagsrunda om vädret tillåter va, än så länge lovar SMHI 23 grader samt "Klart till halvklart och uppehåll."! :banana
Varför vänta till torsdag, fint väder nu och enligt smhi så håller det i sig. "Klart till halvklart och uppehåll. 18 grader".
Några som ska köra i kväll? :banana

Noyah

posör!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
KTM 790 AdvR
ny hoj på gatan nu smasseman :yoparty tröttnade på min KLR 650... hoppas min nya knarr får stå ifred nu bara :gnissla

MiZou

Ny medlem
Gick med
7 May 2005
Hoj
Hojlös
kiwimaddog skrev:
sitter i valet o kvalet....

jag tänkte bara köra en liten sväng, jag kan typ inga vägar här omkring än så länge (skaffade hoj för en månad sen ungegär) har kört lite på gamla södertäljevägen bara...men jag tänkte sticka ut inom överskådlig framtid

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
R6´99 R7ed.
MiZou skrev:
jag tänkte bara köra en liten sväng, jag kan typ inga vägar här omkring än så länge (skaffade hoj för en månad sen ungegär) har kört lite på gamla södertäljevägen bara...men jag tänkte sticka ut inom överskådlig framtid
ah, ung. lika ny som jag alltså? men det är ju lugnt... är ju grymt sugen på att åka så varför inte... mötas upp var?

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
isse skrev:
Första Onsdagen med sol på......typ hela sommaren?

/N

Nästan... varit synnerligen ont om sköna sommarkvällar, men ikväll var det verkligen skönt ute! Solen börjar dock gå ner tidigt, elakt motljus på Bulten om man kör västerut (framåt kl.18.30... ) :4skrika En bult som dock var i relativt gott skick, samma sak med Skanssundet t/r :)

Rätt mycket hojar ute, sprang på lite bekanta ansikten både här och där :hej men tyvärr, efter att ha skummat igenom SH-trådarna, några som inte fick så trevlig avslutning på sin onsdagsrunda, dels på Bulten: Tråd här! samt på Boge: Tråd här!

Men, som sagt många ute nu när det väl blev en skön kväll, kanske ofrånkomligt att det går åt skogen lite? :3freak och tycks ha gått relativt väl för dom inblandade, hoppas jag!

På Sveavägen var det rätt lugnt när vi rätt tidigt tittade förbi, blev kanske mer livat senare (?), men det var i alla fall gott om farbror blå på 2 hjul som bl.a intresserat kollade in stunthojen som stod mot en stolpe... :tungan Reklam för Din MCs "Stuntchallange" nu på lördag.

/B

Bifogat

• GylleneMasen.jpg
    GylleneMasen.jpg
    133.3 KB · Visningar: 110

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Var förbi vid 20 tiden, då var det rätt lungt oxo, men det började snabbt droppa in folk. Samtidigt började det droppa in poliser, tror det var den där Hamrén eller iaf nån nitisk variant för direkt gick han på första bästa hoj och började annmärka så vi drog vidare till skogis, ditt kom 2 bumsar efter 5min, vidare till Tyresö, 5min senare 1 bil och 2 bumsar även där....snuten var på hugget idag!

Var det nån mer som noterade att nån driftig person börjat med korv-vagn både vid skogis och Tyresö, snuten var dock på han så han slog igen och åkte vid Tyresö....taskigt!

/N

benkar skrev:
På Sveavägen var det rätt lugnt när vi rätt tidigt tittade förbi, blev kanske mer livat senare (?), men det var i alla fall gott om farbror blå på 2 hjul som bl.a intresserat kollade in stunthojen som stod mot en stolpe... :tungan Reklam för Din MCs "Stuntchallange" nu på lördag.

/B

Bobby Orr

Viljan är stor, kunnandet mindre......
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
Yamaha R6
isse skrev:
Var förbi vid 20 tiden, då var det rätt lungt oxo, men det började snabbt droppa in folk. Samtidigt började det droppa in poliser, tror det var den där Hamrén eller iaf nån nitisk variant för direkt gick han på första bästa hoj och annmärka så vi drog vidare till skogis, ditt kom 2 bumsar efter 5min, vidare till Tyresö, 5min senare 1 bil och 2 bumsar även där....snuten var på hugget idag!

Var det nån mer som noterade att nån driftig person börjat med korv-vagn både vid skogis och Tyresö, snuten var dock på han så han slog igen och åkte vid Tyresö....taskigt!

/N

Ja jävlar hi hi hi, det börjar bli bra ordnat runt onsdagsbuset :hihi Synd för alla oss hungriga hojåkare...... Korv som är så gott

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
benkar skrev:
På Sveavägen var det rätt lugnt när vi rätt tidigt tittade förbi
/B

Vi stack från Vaxholm vid 22-tiden efter en grymt skön runda på krokvägarna norr om stan. När vi passerade var det fullt hus utanför Donken, inkl mc med blåljus.
Vid Skogis var det nästan dött, mest poliser och en korvgubbe. Stackarn, ingen att sälja korv till.

Tack TwinSucker för en som vanligt grym runda :banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...