Nilles skrev:Fika och vilda diskutioner kring färdväg för kvällen planeras till 17.00 vid Rosenhill, alla är välkomna!!
Någon som ska med?
/Johan
smasseman skrev:Det är för mycket velande. Nu har jag bestämt mig!
Vi utgår från McDonalds i Upplands Väsby.
Ska träffa bikerwoman där 17:30, så vi drar väl 17:40 skulle jag tro. Än så länge är vi alltså bara 2 tappra krigare. Men det blir ju roligare om vi blir fler så ryck upp er nu och kom dit.
Ace Niki skrev:Ah, det var nice ikväll - trevlig runda, trevliga människor, trevliga hojar, trevligt väder.
Ace Niki skrev:Ah, det var nice ikväll - trevlig runda, trevliga människor, trevliga hojar, trevligt väder.
Angel1000 skrev:Instämmer! Men varför ska det bli mörkt så tidigt? Jag hade lätt kunnat köra en vända till.
Ja, jäklars va härligt det var igår.Joe Schmoe skrev:Tack för en riktigt rolig tur.
smasseman skrev:Ja, jäklars va härligt det var igår.
Solen sken och och Hondan ylade av glädje. Hondan hade det riktigt svettigt på vissa sträckor men var överlyckligt och ropade JIIIHAAA av glädje, mer än 10000 ggr i minuten långa sträckor. I ett otränat öra låter det dock som IIIIIIIIIII. Men när vi kom hem så sa den att den vill ut och yla idag igen. Själv känner jag att det inte kan bli så mycket bättre än igår men vi får väl se om solen och Hondan lyckas övertala mig till att försöka toppa gårdagen. Men det blir svårt, gårdagens tur var fett krimm.
Tack alla ni trevliga männsikor.
Angel1000 skrev:Jag hade lätt kunnat köra en vända till.
bikerwoman skrev:Vi ska ut idag igen, bara att hänga på om du /ni har lust
Ska köra med Retep och en till+ gubben min. Blir vid 18.00.
Hmm, jag som har tvättstugan ikväll, måste fundera hur jag ska prioritera.... gick fort att fundera, ett lätt val.bikerwoman skrev:Vi ska ut idag igen, bara att hänga på om du /ni har lust
Ska köra med Retep och en till+ gubben min. Blir vid 18.00.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|