bikerwoman
Bannad
Jaha, så ställde man på hojen igår och var jätteglad och vad vaknar man och ser idag?
Snö o ljuva snö!bikerwoman skrev:2049818Jaha, så ställde man på hojen igår och var jätteglad och vad vaknar man och ser idag?
Argh... Såg detta försent... Har drivit runt solo ett par timmar...Danne777 skrev:2067493E det någon som skall på en sväng ut och köra? tänkte ta en sväng här från bro till mc donalds i stäket får se vart det bär av sen, häng på
bikerwoman skrev:2069097Jaha, är det nån som är vaken och vill ut och köra sväng?? Ja....jag vet att det är GP...men ändå?
Det funkade alldeles utmärkt att köra idag! Även om det var lite blött här å varlerox78 skrev:2069752var det inte skit väder oxo....jag tar en annan dag,,,jag var ute igår som sagt...
Hoztic skrev:2069782Det funkade alldeles utmärkt att köra idag! Även om det var lite blött här å var
Danne777 skrev:2075943Tänkte ta mig en sväng om ca 1tim någon som skall på?
inget planerat bor ju i upplands-bro har du förslag? tänkte kolla med dom på mc bolaget om en grej till min dämp hade varigt roligt och köra på lite nya vägar e ju inte så insatt i stockholmMagnus-Sthlm skrev:2075953Måste bara kolla om mitt däck håller trycket.....har av någon outgrundlig anledning fått pyspunka eller ventilknas när den har stått i garaget under vintern. Vart ska du åka?
Danne777 skrev:2075979inget planerat bor ju i upplands-bro har du förslag? tänkte kolla med dom på mc bolaget om en grej till min dämp hade varigt roligt och köra på lite nya vägar e ju inte så insatt i stockholm
jag är sugen. vart ska du åka?wesslan78 skrev:2076618nån som e sugen på att åka lite, tänkte dra ut om typ en halvtimme
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|