bikerwoman
Bannad
Kapten Blåskägg skrev:2133139Lg, Zlide och jag ska åka en runda på norra sidan, sticker från Bilprovningen i Sollentuna 1745.
Bara att hänga på om nån är sugen
Skit att man jobbar Kom förbi och ta en fika på mitt jobb då?
Kapten Blåskägg skrev:2133139Lg, Zlide och jag ska åka en runda på norra sidan, sticker från Bilprovningen i Sollentuna 1745.
Tänkte rulla ut sothoran ikväll. Åker nog dit. Men det blir nog senare. Vid 20-tiden. Mycket att göra =/arrto skrev:2132369Vilken tid är det som gäller där?
Ingen som är sugen på en sväng runt 18.00?
bikerwoman skrev:2133160Skit att man jobbar Kom förbi och ta en fika på mitt jobb då?
arrto skrev:2133166Perkälä! Nu har man ju bokat upp sig på annat... får bli en annan gång då...
Ha d så kul!
Biifer skrev:2134161Jahaja, då får man väl tacka för en trevlig tur! Nästan inte ens kallt ute på kvällarna nu.
Körning i helgen!
Biifer skrev:2134161Jahaja, då får man väl tacka för en trevlig tur! Nästan inte ens kallt ute på kvällarna nu.
Körning i helgen!
Jörgen Karlsson skrev:2133170Tänkte rulla ut sothoran ikväll. Åker nog dit. Men det blir nog senare. Vid 20-tiden. Mycket att göra =/
/Jörgen
bobo08 skrev:OT mode on: Bilder Zlider!! Vi saknar bilder från en viss SH-Pub...ska tydligen va mycket OT mode off:
Kapten Blåskägg skrev:2134232
Kul att få se sothoran, snygg som fan
xfader skrev:2134847Jag är med och brassar helvetet om min fälg kommer tillbaka ifrån däckverkstaden idag. Dock slutar jag 18 (kan nog smita lite tidigare). Men jag lär ju tidigast vara klart med montering etc vid 19
RoLLER skrev:2134840
Edit: Nån som vet nåt om Bridgestone Battlax BT012? Är det ens ett R-däck? Jag har aldrig kört på det tidigare.
anja skrev:2134210Du borde ta licens.
Kapten Blåskägg skrev:2134232Tack själv, och alla andra
Grymt skön runda, vi laddar om nästa onsdag.
Du kan fan köra hoj mannen
//Jensa - frusen men lycklig
arrto skrev:2134762Jag är på!
Lördag?
Jep, det låter bra.RoLLER skrev:2134840Idag ska jag ta min premiärtur!
Nån som har lust att hänga med?
McD Upplands Väsby ca. 17:30. Måste bara tanka och kolla däcktryck efter jag har slutat jobbet 17:00
RoLLER skrev:2134840Idag ska jag ta min premiärtur!
RoLLER skrev:2134840Idag ska jag ta min premiärtur!
McD Upplands Väsby ca. 17:30. Måste bara tanka och kolla däcktryck efter jag har slutat jobbet 17:00
Edit: Nån som vet nåt om Bridgestone Battlax BT012? Är det ens ett R-däck? Jag har aldrig kört på det tidigare.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|