bikerwoman
Bannad
Hallååååå, ingen som ska ut en sväng i kväll???
Kapten Blåskägg skrev:2147219Imorgon är det dags igen för en skön runda på norra sidan. Samling 1745 Bilprovningen Sollentuna, jag fyller år så inga bortförklaringar nu
//Blåskägg o Lg
Kapten Blåskägg skrev:2147219Imorgon är det dags igen för en skön runda på norra sidan. Samling 1745 Bilprovningen Sollentuna, jag fyller år så inga bortförklaringar nu
//Blåskägg o Lg
Tjoffe skrev:2149349Jag kommer!
delbert71 skrev:2149527Grattis! Ska försöka hänga på om jag kan komma iväg från jobbet i tid. Blir lite två-takts körning för min del, har inte hämtat den nya hojen ännu.
bikerwoman skrev:2149001Vad gör ni om kvällarna?
jP skrev:2149524Samling ikväll 17:30 Medis!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=51018&goto=lastpost
jP skrev:2150058*host*
Kapten Blåskägg skrev:2147219Ikväll är det dags igen för en skön runda på norra sidan. Samling 1745 Bilprovningen Sollentuna, jag fyller år så inga bortförklaringar nu
//Blåskägg o Lg
//Blåskägg o Lg
//Blåskägg o Lg
Stockel skrev:2150120Låter bra jag kommer. Grattis!
Shidoshi skrev:2150146Tjena!
Jag tänkte hänga på er om jag hinner ifrån jobbet i tid!
Osäker på om jag träffat på någon av er vid någon tidigare runda ... och jag har inte varit vid bilprovningen tidigare. Någon som kan ge mig lite vägvisning? Jag hittar utan problem till tex Sollentuna mässan.
mvh
// Tommy
Kapten Blåskägg skrev:Mycket legitimerade fortåkare ikväll, satan vad ensamt det kommer bli där bak
//Blåskägg o Lg
Shidoshi skrev:2150146Tjena!
Jag tänkte hänga på er om jag hinner ifrån jobbet i tid!
Osäker på om jag träffat på någon av er vid någon tidigare runda ... och jag har inte varit vid bilprovningen tidigare. Någon som kan ge mig lite vägvisning? Jag hittar utan problem till tex Sollentuna mässan.
mvh
// Tommy
grr..zzr skrev:2150358Vart går turen?
får en sketen zzr 600 hänga på tro?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |