Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
TwinSucker skrev:
2299776 Måste livet vara fyllt av jobb, jobb och ännu mera jobb :6surkart
Det ser ju ut att bli en massa trevliga människor kväll... äsch, jag går och drar nåt gammalt över mig :fyllisar

Danny, säg att du är sjuk...jag ska inte tjalla :hihi

Edit: Dra till med att du måste köra en uppföljning på en av dina gamla elever :tummenupp

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Arrgg :mad:

Jag hade ju velat hänga på idag men då ska det så klart grillas med vänner som kommer långt bort ifrån så den var omöjlig att ta sig ur :gnissla

Speciellt eftersom jag missade förra Onsdagen med men då blev det sex st singelrepor på bulten och skogis ist :)

Hur ser det ut nästa vecka? Lämnar ni stan som de flesta andra lr är ni kvar å kör hoj?

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Vill inte vara moraltant (jo lite kanske...)nu, men min erfarenhet av såna här körningar med så många är att några kör över sin förmåga för att hänga på resten av gänget och tyvärr händer det alltför ofta att nån till slut kör av..
Därför ber jag er alla att köra efter er egen förmåga ikväll, så att vi alla kommer hem utan några tråkiga incidenter :tummenupp
Har agerat sjuksköterska alltför många gånger förra året i såna här sammanhang, jag har semester nu , tänk på det ;) :)

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
bikerwoman skrev:
2299838 Vill inte vara moraltant (jo lite kanske...)nu, men min erfarenhet av såna här körningar med så många är att några kör över sin förmåga för att hänga på resten av gänget och tyvärr händer det alltför ofta att nån till slut kör av..
Därför ber jag er alla att köra efter er egen förmåga ikväll, så att vi alla kommer hem utan några tråkiga incidenter :tummenupp
Har agerat sjuksköterska alltför många gånger förra året i såna här sammanhang, jag har semester nu , tänk på det ;) :)

Förbannat bra där :tummenupp

Det verkar bli lite hoj ikväll vilket är riktigt, riktigt kul :)
Flukta gärna lite i Benkars tråd http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=2888

Blir vi alltför sjukt många så kommer vi köra i två grupper, Kenneth kommer leda en snabb/medel och jag kommer leda en medel/lugn.
Vi bestämmer oss på plats men ta en kort funderare på hur hur heta ni vill vara på rullen i så fall.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
bikerwoman skrev:
2299838Har agerat sjuksköterska alltför många gånger förra året i såna här sammanhang, jag har semester nu , tänk på det ;) :)

Måste man köra av för att bli ompysslad!? :näsblod ;)

-@ndreas

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Det här verkar ju inte tråkigt alls.....
Är det Donken i Väsby utanför Uppsala vi snackar om eller?
/B. ortkommen

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
AHA!
map69.gif

/U.tan lokalsinne...

Får jag inte tag i Doktorn får jag väl skriva ut den exemplariska kartan dårå...

EDIT:
Jag tror mej hittar nu! E18 ba å sen svänga av vid Stäket ut på rotebroleden å halvvägs till Rotebro svänga sej vänster å sen kommer man mer eller mindre ut vid Donken :)
50minuter tar det sägs det... och så ska jag fnula ut var JETmacken ligger så de e bäst jag kör lite tidigare än tänkt... :3freak

See ya!
Goppen svarar ju inte i telefonen.....

EDIT: JET verkar ligga alldeles intill. Strålande!

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...