Jotnt
Ny medlem
Ny på körkortet och rusningstrafik i Stockholm och köra mellan bilar och byta fil hit o dit.Låter som en tuff uppgift..... Kör försiktigt heller 5 min sen än platt under någon mobilpratade idiot som ska fram till varje pris
Tror du missade poängen här.När blev en hoj störst i trafiken? Eller menar du den förare som är störst...?
Där är det dock tillåtet att köra för transport till fastigheterna, jag brukar transportera min hoj till MC parkeringen vid fastigheten, det måste juh räknas
Fast igår var polisen inte så glada på mig och sa att jag inte fick parkera där
Tror du missade poängen här.
Det fordon som är störst går först. Kommer det en lastbil och du kommer på en hoj, så vinner han när ni träffas i korsningen.
ingen trängselskatt, inte mkt trafik, inga köer, inget mer Stureplan, inga fler berusade människor.
Eller så flyttar man ifrån hela skiten, ingen trängselskatt, inte mkt trafik, inga köer, inget mer Stureplan, inga fler berusade människor. Välkommen till Högdalen
Loud pipes save lives, så är det bara!
Ta inte efter för mycket ... Ett oväntat filbyte, av en bilist som inte känner till ordet blinkers, så smäller det! Och då dör du, i värsta fall.Whippo> Bra film, men jag har mycket att lära innan jag kan hålla ett sådant tempo mellan bilarna... Ge mig några år så
Kan jag citera dig på besiktningen nästa vecka?
Tog själv lappen förra året. Det går fort och du har ju snabbare trajja än mig.Whippo> Bra film, men jag har mycket att lära innan jag kan hålla ett sådant tempo mellan bilarna... Ge mig några år så
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|