Snyggt filmat å klippt PG men det känns som d e nått som saknas,vart tog allt skoj vägen som fanns i ettan
Näääämeeendå så du har lärt dig prata nu chippen,ta din SL-buss å stick till bahamasÄh din bärfis bara för att du inte fick vara med
Men vart är alla som brukar tycka att bakhjulskörning, fortkörning och diverse är fruktansvärt hemskt.
HAHAHAHA! Fet film!.. Men vart är alla som brukar tycka att bakhjulskörning, fortkörning och diverse är fruktansvärt hemskt.
Vågar kanske inte ha sina duktiga inlägg när det gäller en klubb i närheten????
Finns det sådana människor?? Måste väl i så fall vara gångtrafikanter och cyklister och annat löst folk.
Nja jag vet inte men RÖDLJUS körningar har alldrig imponerat på mig iallafall
hurru, gå o skaffa dig en mupp tråd iställe... vem bryr sig vad du tycker om rödljus körning
typiskt att nån ska sabba en bra tråd o så
denna person får gärna förklara hur rödljuskörningar förbättrar
folks uppfattning om sporthojsåkare.
Jo det blir alltid lite hetsk stämning när man inte behövsr stå "face-2-face" med personen man kritiserar. Men moralkärringar kommer ju alltid att finnas, man får bara välja om man vill bry sig eller inte. Personligen tycker jag att det är riktigt tråkigt att läsa inlägg där man bara ber folk fara åt h%¤te istället för att argumentera för sin åsikt.
Som vanligt kommer det en massa mindre livserfarna 14isar på sporthoj
och gapar MORALKÄRRING så fort någon tycker nån gjort nåt dumt.
Ålder spelar väl ingen roll va? När lusten att ha roligt försvinner från människan är världen förlorad. Kjamiz14is kan man vara även om man är 30 ...
Sammanhållning? Vi har sammanhållning inom BikerBoyz så det räcker och blir över. Häng gärna med på en tur nästa sommar så får du också uppleva det.Tyvärr finns inte tanken att bry sig om andra någonstans i samhället, varför inte visa alla ickehojåkare nåt annat, visa dom den sammanhållning som trots allt finns bland hojåkare.
Visa att vi går mot strömmen och bryr oss om andra och inte bara oss själva.
Det kommer inlägg från Barkarby också framöver. Vi var där många gånger i sommar och var läskigt lagliga hela bunten.
En film om sommarens åkning men inte en sekund från vare sig
bromma eller barkarby... Var det för lagligt för att få vara med i en Tuffingfilm?
hurru, gå o skaffa dig en mupp tråd iställe... vem bryr sig vad du tycker om rödljus körning
typiskt att nån ska sabba en bra tråd o så
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |