Qvicksilver
Ny medlem
Snyggt med alla vinklar... me like =)
Vill jag hitta mupptrådar så finns det andra än bättre forum.
Det efterfrågades moralkärringar och då ställde jag upp. Mitt innläg var kort och sakligt och utgick från mina synpunkter.
Finns värre saker än rödljus körningar i samhället, men just rödljus i trafik är för mig jämställt med dråp. Jag reagerar på detta oavsett om det är bilar eller hojar som kör. Det vore skäms för mig att inte påpeka detta då jag iallfall inte vill ha en trafik situation där bilar(eller annan trafikgrp) skiter i rödljus,stopplikt eller väjningsplikt.
Iallfall bra att du tog åt dig Pajas. I övrigt en mkt underhållande film.
Tack BB och Jolly.
men just rödljus i trafik är för mig jämställt med dråp. Jag reagerar på detta oavsett om det är bilar eller hojar som kör.
nu tackar du för filmen - e du riktig smart i skallen...
ta din sport hoj o åk lagligt, inte köra för fort eller nåt nu
sabba trådar o sen försök lägga det på andra, verkar genom smart ...
MUPP!!!
Jag förstår att du vill leva i din värld och att ingen ska störa.
THE END.
Har du kört bil / jobbat natt? Tydligen inte
Hur många ggr har man inte kört mot rött
Kommer upp mot en korsning kl 0400 på natten i ett industri omr. RÖTT
Man stannar o ingen bil kommer, Finns inte ett fordon på Mils avstånd
eller kommer med en hoj o det slår inte om du ser hur de andra kör
röd ljuset har gått flera cycler men slår inte om för dig pga du missat magnet slingorna eller så
Man kan inte säga att rödljus körning är lika med dråp
det beror på situationen
Självklart finns det inga regler utan undantag. Uppfattade dock inte att något av dessa undantag fanns med i den aktuella filmen. I fallet 0400 industri området skulle jag nog vänta endå. Väldigt sällan jag sätter mig i en sits då jag har sååå pass bråttom. Det jag menade med dråp är att du känner till att du gör fel, du har ingentligen inte avsikten men är medveten om att risken finns.
Tack så mycketLite kul och pluspoäng för musikvalet, gammal klassiker.
Hmmm finns d nå bättre musik från bålsta,om man nu räknar bort Roland Cedermark dvshaha, skön film, ni ser ut att ha skoj , men förfan musiken går ju fetbort, var tvungen att köra mute för att orka se klart
haha, skön film, ni ser ut att ha skoj , men förfan musiken går ju fetbort, var tvungen att köra mute för att orka se klart
Hmmm finns d nå bättre musik från bålsta,om man nu räknar bort Roland Cedermark dvs
...Alltså är du inte född på sjuttiotalet
men förfan musiken går ju fetbort, var tvungen att köra mute för att orka se klart
Och nej, jag är visst inte född på the sweet 70's heller, Men även jag uppskattar gammal musik, men de får ju finnas gränser
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |