StockholmsSnurren lör 23 aug 2003

PEPPE

8:40
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
Daytona 955i x2
benkar skrev:
Man kan starta någon gång mellan kl 9 - 11, dvs det handlar inte om någon "klumpkörning" a la Mälaren Runt, utan man kör själv, eller med några polare, så kan alla köra i det tempo dom själva vill :) Hur hitta? Vid starten får man en karta med slingan inritad.

See ya!

/B
kul! hoppas dyka upp med några kompisar.

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Hoppas det dyker upp mycket Forumfolk! (Var en hel del förra året, men blir väl ännu fler i år?!? ...trots att det tyvärr krockar med Sporthoj-festen, igen... :( ) .. men ALLA åker väl inte dit? "MC-rally" är väl kanske en trälig benämning, handlar mest om att komma ut på lite goa krokvägar, bara greppa kartan och leta sig fram, njuta av riktigt goa krokvägar, och så lite vilopauser vid 5 tipsfrågekontroller. Alla kan köra i sitt eget tempo, så det passar både dig/er som vill gasa på en del, och för dig/er som vill ta det lite lugnare, men ända njuta av kurvorna! Och vill man avsluta dagen med en grillkväll så finns det möjlighet... mer info om det på plats!

Vi syns och hoppas på kanonväder!

/B och övriga SnurrArrangörer

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brumm brumm
GR dagen är ju flyttad så nu känns ju Snurren som ett givet arrangemang att besöka!! :D

I'll be there! Nästan oavsett hur vädret ser ut.

//Fredda

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Bartjänst!!

Jag kommer att sköta grillen och kaffekokaren under dagen. Lovar att hålla korvarna varma...

Kom och skåda mig i min rätta miljö. ;-)

Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag är på! :tummenupp Längtar som fen oxå... ska bli sketa kul.... verkar som att vi blir ett ganska stort gäng från Forumet oxå :tummenupp

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
RoLLER skrev:
Hummsa..... det ser ju inte bra ut inför morrgondagen.....

:( :( :( :( :( :( :(

Hmmmm, med lite tur så är det hyfsat väder om den där fronten kan hålla sig en bit norrut, Snurren går inte så långt upp i Roslagen, om inte annat så gissar/hoppas jag på att det är fint på fm och en stund efter lunch, men risk att regnet/fronten kryper söderut senare på em. Vi får se imorgon! :)

/B

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
benkar skrev:
Hmmmm, med lite tur så är det hyfsat väder om den där fronten kan hålla sig en bit norrut, Snurren går inte så långt upp i Roslagen, om inte annat så gissar/hoppas jag på att det är fint på fm och en stund efter lunch, men risk att regnet/fronten kryper söderut senare på em. Vi får se imorgon! :)

/B
9 am SHARP!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj