ADSL-modemet verkar ha fått kortslutning, nödkör via GPRS....
men...
Jag tror faktiskt att JAG vann....
Av den enkla anldeningen att....
1. Jag frös på ohyggligt på vägen mellan Årsta och starten i Lapplands Väsby, men gnällde bara om det en endaste gång.
2. Var kanontrevligt springa på en massa gamla bekanta vid starten, Rapidosar, andra klubbar, SH, osv osv, samt att morgonkaffet på Hatoil var helt OK.
3. Höll ett relativt moderat tempo, men fick ändå köra om x antal hojar, tror/hoppas/vet att det var relativt snygga omkörningar.
4. Blev aldrig omkörd, fast jP mfl tutade några gånger...
5. Hade järnkoll på tipsfrågorna i början, men sedan gick det åt skogen, men lika kul ändå.. vem f...n vill vinna...
6. Hamnade hyfsat till i matkön vid ett av matställena, och personalen lovade att allt var ekologiskt odlat, både korven, potatisen osv, samt ekoligiskt framtaget flaskvatten, tro f...n på det....
7. Hört rykten som talar om närmare 250 st startande
8. Fick krypa i ett dike en stund, och därifrån ta några körbilder, alltid kul!
9. Fick en god fika uppe på Rapido när man väl kommit i mål!
10. Varit med och arrangerat Snurr och liknande bakåt i tiden, lätt att glömma bort allt jobb bakom det hela, en stor eloge till kjell och alla andra från Rapido som letat upp vägar, fixat det praktiska både vid start och mål, jagat priser, klurat ut tipsfrågor osv osv. Hoppas Snurren återkommer nästa år!
11. Varför vann JAG? Kom nog inte i mål först, hade inte svarat tillräckligt rätt på frågorna osv. Vann nog för att jag helt enkelt hade en kanonkul dag ute på sköna krokvägar, kännns som en vinnardag utifrån det!
12. Tack för trevligt körsällskap till OLJEKYLD GSXR, jP och Kenta, samt alla andra deltagare!
Kommer säkert upp bilder från andra tagit, och så några från mig också, när ADSL fungerar igen....
/B