Tänker du ta med extra insäkter när de redan finns tillräckligt ute
insäkter e inte o leka med
Kul att du hakar på, då är vi iaf två från Uppsala. Samt att jag gärnar vilar ögonen på din hoj igen Nu vinner vi hela skiten
Jag försökte få liv på uppsalafolket genom en tråd där, men icke sa nicke . Inte en hojåkare reagerade. Jag åker ner och åker med några från Stockholm i stället
insäkter e inte o leka med
...hoppar nog snurren, kanske kommer in och tar en fika/korv lite senare per bil istället
Regn och skurna,slitna slicks e ingen bra kombination.
Du behöver inte oroa dig, det blir inga extra insekter ute idag.
Kul med riktiga hojåkare, som inte skyr lite regn Kul att ses var det också, jag får återgälda med en tur norrut sen!Jag försökte få liv på uppsalafolket genom en tråd där, men icke sa nicke . Inte en hojåkare reagerade. Jag åker ner och åker med några från Stockholm i stället
Mina instoppade pappershandukar i trosorna från Rosenhill var plaskblöta vid avslut, samt att ni som går ut ikväll får se mej med svarta handflator
Hur som helst så var det skitkul att träffa brudarna & det ska bli kul som fan att gå ut ikväll.
Mina instoppade pappershandukar i trosorna från Rosenhill var plaskblöta vid avslut, samt att ni som går ut ikväll får se mej med svarta handflator
Hur som helst så var det skitkul att träffa brudarna & det ska bli kul som fan att gå ut ikväll.
HAHA du e för skön.
Alla som e torra räcker upp en hand dock ej svart.
Tack allihopa för idag.
Vibrerar din hoj så mycket?Mina instoppade pappershandukar i trosorna från Rosenhill var plaskblöta vid avslut, samt att ni som går ut ikväll får se mej med svarta handflator
Vibrerar din hoj så mycket?
Vibrerar din hoj så mycket?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar