HD Motorsport $345 med 1 extra batteri, några extra fästen & nån immgrej till skalet...men då fraktades det till svärmor i Los Angeles.
345x7,50:- = 2600:-...
//
B
ok. ja nu har jag ju ingen svärmor eller annan släkt "over there". aja pengar e pengar och till för att spenderas(hade varit najs att få den billigare dock
)
Du kan ladda upp filmer direkt från kameran, tuben komprimerar om automatiskt (läs pajar kvalitéen). Fast vill du klippa lite och kanske slänga på ett soundtrack etc så behöver du ett program för det typ Pinnacle Studio 14 eller dylikt.
hade ju tänkt att klippa o klistra samt lägga på ett soundtrack. sitter o meckar med imove just för tillfället... men får väl installera final cut eller nåt så man inte blir så begränsad....
Pinnacle e bara att glömma då jag enbart har Mac
Var monterar ni kameran bäst? eftersom min handledare(syrran) inte ville åka någe hoj idag fick jag ringa över en polare som kom med sin R1'a men jag tycker det funka inge bra att fästa den på den. vindrutan satt för mycket ivägen.
Själv har jag en z1000 10'a.
"gör youtubefilmer"?
Det går bra att att ladda upp filmfilen som "skapas" i kameran direkt till youtube.
....
läste nånstans att youtube har en limit på 100mb. och det kan man ju inte säga att dessa filmer är som kommer ur gopro'n. Inte en susning om youtube eller dess limits då jag aldrig laddat upp nåt där (lär förmodligen aldrig göra det heller)