stolt fighter ägare

grahm

fruktansvärt roligt
Gick med
20 Sep 2006
Ort
ronneby
Hoj
Husaberg fs650
jaha då har man gjort sig av med det där italienska skräpet (ducati):arsele och inhandlat sig en streetfighter efter en vinter man grubblat fram och tillbaka om man ska ha sportstuket eller den härliga körställningen.
det blev en r1-01. och jag kan säga att det är det bästa jag investerat i hela mitt liv. har aldrig haft så kul sen jag blev av med oskulden:yoparty . vad ska man med kåpor till på de svenska vägarna. helt klart grymmare utseende mer bus och goare körställning.:tummenupp
 

fahrenheit

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2005
Ort
ljungbyholm
Hoj
zxr400 -91
jaha då har man gjort sig av med det där italienska skräpet (ducati):arsele och inhandlat sig en streetfighter efter en vinter man grubblat fram och tillbaka om man ska ha sportstuket eller den härliga körställningen.
det blev en r1-01. och jag kan säga att det är det bästa jag investerat i hela mitt liv. har aldrig haft så kul sen jag blev av med oskulden:yoparty . vad ska man med kåpor till på de svenska vägarna. helt klart grymmare utseende mer bus och goare körställning.:tummenupp

förstår hur du känner...
Fighter is the shit!
 

tpak86

Tågstation
Gick med
3 May 2006
Ort
Utanför Gävle
Hoj
Kawasaki Z 500 -81 och Volvo 142 -74
jaha då har man gjort sig av med det där italienska skräpet (ducati):arsele och inhandlat sig en streetfighter efter en vinter man grubblat fram och tillbaka om man ska ha sportstuket eller den härliga körställningen.
det blev en r1-01. och jag kan säga att det är det bästa jag investerat i hela mitt liv. har aldrig haft så kul sen jag blev av med oskulden:yoparty . vad ska man med kåpor till på de svenska vägarna. helt klart grymmare utseende mer bus och goare körställning.:tummenupp

grattis till et bra köp!!!!! Posta lite bilder på skönheten!!!

Ha det så skoj på vägarna!!!:tummenupp
 

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Nybro
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
grattis till et bra köp!!!!! Posta lite bilder på skönheten!!!

Ha det så skoj på vägarna!!!:tummenupp

grattis till hojen!

Men en fråga jag måste ha svar på är varför du inte byggde fighter av duccen? Vet iof inte vilken modell det var men de nyare är ju toksnygga utan kåpor.
Pengafråga?
 

Olofius

Leg. Slang. Åk
Gick med
23 Feb 2006
Ort
Ronneby
Hoj
KTM 525 Motard
Såg dig i Hoby i förrgår din lilla filur!!!

Va på långt håll så jag hann inte se hojen, Men Adde sa att den va sjuk tuff.....

Måste se!!!!!
 

grahm

fruktansvärt roligt
Gick med
20 Sep 2006
Ort
ronneby
Hoj
Husaberg fs650
grattis till hojen!

Men en fråga jag måste ha svar på är varför du inte byggde fighter av duccen? Vet iof inte vilken modell det var men de nyare är ju toksnygga utan kåpor.
Pengafråga?

monstret var alldeles för liten jobbig körställning ingen effekt

Såg dig i Hoby i förrgår din lilla filur!!!

Va på långt håll så jag hann inte se hojen, Men Adde sa att den va sjuk tuff.....

Måste se!!!!!

hehe ja den är grym. vi lär väl synas på vägarna snart. svårt att hålla två hjul i backen bara:D
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top