Stoppa fartkamerorna!

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Är det verkligen någon som tror att fartkamerorna kommer att plockas bort
även om tex. 5'000'000 personer skriver under ? :rofl

Enda sättet att få bort dom är att skruva ned dom själva !!!
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
burner skrev:
Är det verkligen någon som tror att fartkamerorna kommer att plockas bort
även om tex. 5'000'000 personer skriver under ? :rofl

nej men tänk om:hihi

har inget emot att skriva mitt namn där
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Pojkar. Alla kör inte lika gudomligt som er och därför är det ganska skönt att man inte får köra hur fort man vill.

Sen att det är en billigt metod att hindra idioter från att köra ihjäl min mamma känns ju bra ut skattebetalar synpunkt.




Väx upp :pannkyss
 

CaféRacer

Ny medlem
Gick med
4 Dec 2004
Ort
..
Hoj
..
Fan va trött jag blir på idioter som inte har något vettigare för sig!! Vad är problemet, man ska inte köra för fort, och vill man det får man ta risken eller hålla till på bana!! Vad är igentligen problemet med kamerorna??????? "En protestsajt mot integritetskränkande övervakning av medborgarna" SNÄLLLLLLLLLA FÖR FAN!!!!!!!! Idiot till jurist som har haft för lite att göra....
 

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Umeå
Hoj
Letar ratbike
Hoztic skrev:
Dom som sitter uppe kommer aldrig att tas ner, däremot kan det möjligen förändra beslut i framtiden, tex att ha fler poliser ute, vägbulor på motorvägar osv...

Ännu värre med andra ord.
Se det positiva, dom kommer att få in massa pengar som dom kan jaga tjuvar med istället!
 

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
inge för tillf
Skapade en tråd om detta igår.

Där framgick det av många att det inte berör oss hojåkare !
Å vem bryr sig om bilarna?
 

a_xc

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Malmö
Hoj
ZX-6R
AndersJohansson skrev:
Ännu värre med andra ord.
Se det positiva, dom kommer att få in massa pengar som dom kan jaga tjuvar med istället!


sen kan de höja sina redan höga löner med, o det är ju positivt för sverige eftersom det måste vara någon som har råd att bo i alla nya svindyra hus som byggs..
 

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Umeå
Hoj
Letar ratbike
a_xc skrev:
sen kan de höja sina redan höga löner med, o det är ju positivt för sverige eftersom det måste vara någon som har råd att bo i alla nya svindyra hus som byggs..

Tänkte väl att pengarna skulle läggas på polisen och inte politikerna då...
 
Gick med
10 Nov 2005
Ort
Täby
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
…mäter hastigheten med radar/laserstrålar som kan orsaka cancer.
ett urdrag ur deras faktaruta :rofl
känns ju lite som att någon surkert har fått böter och har försökt hitta på allt möjliga motivationer till att ta bort dom, många av motivationerna är rent löjliga i min mening :7peta
 
Last edited:

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Ort
.
Hoj
no more :(
CaféRacer skrev:
Fan va trött jag blir på idioter som inte har något vettigare för sig!! Vad är problemet, man ska inte köra för fort, och vill man det får man ta risken eller hålla till på bana!! Vad är igentligen problemet med kamerorna??????? "En protestsajt mot integritetskränkande övervakning av medborgarna" SNÄLLLLLLLLLA FÖR FAN!!!!!!!! Idiot till jurist som har haft för lite att göra....

Ja jag vet ju att du verkligen aaaaaaaldrig kör för fort ;)
hur gåre med bakhjulskörningarna nedför krönen förresten? eller från burnout till wheelie? :tummenupp

haha näe skämt åsido...jag förstår vad du menar, men jag är iaf emot fartkameror. Det kan jag stå för.
 
Last edited:

Tofte

Mcpilot
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Lindsdal kalmar
Hoj
Yamaha yzf750r-93 "såld",Kawasaki klx 650"såld",cbr 900rr streetfighter-92"såld", fazer 600-00 såld. gsx 750-84såld. honda vtr 1000
Blixt?

Mitt fina ansikte + bil blev fotat förra året, men jag körde för fort så rätt åt mig och jag är inte sur för böterna i sig, men det är en ren trafikfara precis når fotot tas och några sekunder efter för du fattar inte vad som hänt utan tror att det är nån som är ute med värsta mega ficklampampan och har bländat dig så du hinner många meter innan du har full kapasitet att se igen. livsfarligt! kan tilläggas att det var skymning ute, så på dagar märks nog inget när det inte är blixt.
men en sak som jag har funderat på är hur många som tittar på vägen istället för på kameran?Inte många!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top