yzfjohan skrev:ja de har ju inte klockat mig utan de tyckte att de måste gått i minst i 200 för de hängde inte på....
Säg då bara att du höll hastigheten isf om inget är bevisat. (jag höll inte heller 200, men dem hängde inte med iaf.. )
yzfjohan skrev:ja de har ju inte klockat mig utan de tyckte att de måste gått i minst i 200 för de hängde inte på....
yzfjohan skrev:japp de skrev en primärrapport....
men frågan är ska man erkänna i förhöret lr neka...
yzfjohan skrev:japp de skrev en primärrapport....
Dom säger sin historia , o du säger din historia..yzfjohan skrev:japp de skrev en primärrapport....
steka skrev:Det kan du bara själv avgöra...Rent taktiskt tror jag det är bra att fortsätta att erkänna. Frågan är bara vad du erkänner (hur mycket för fort). Samvetet och den moraliska aspekten lämnar jag därhän i detta fall. CHROLO (medlem på sporthoj) har säker bra koll på tidigare liknande fall och påföljande domar.
yzfjohan skrev:japp de kom efter jag stannat....
men de känner igen min tröja å jeans..
Ben Pool skrev:Det spelar ingen roll vad du säger i förhören innan rättegång, det är vad som kommer fram då som räknas
Jag erkände i princip mig skyldig till brott under polisförhören (lite beroende på hur man vill tolka mina uttalande), i rätten var jag däremot ganska så vaken och nekade till samtliga åtalspunkter. OBS, utan att ljuga! Även om det inte iheller spelar någon roll eftersom det svenska rättssystemet inte begär av dig som åtalad att du ska tala sanning..........du vet, ett vittne får svära på att tala sanning under förhör i en rättegång men inte du som åtalad.
Har du erkänt något nu...ta tillbaka det....neka till allt och fortsätt med det i en rättegång. det ska bevisas att du gjort dig skyldig till brott, inte tvärtom
yzfjohan skrev:nope...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |