R1 Uffe skrev:Men måste man ha reflex baktill![]()
egentligen enligt lagen
japp
R1 Uffe skrev:Men måste man ha reflex baktill![]()
egentligen enligt lagen
Jonne_boy skrev:Du får göra en stoppie när han e bkom så han förstår varför reg. skylten e vinklad!!
Ugluk skrev:Jag tolkar vad du skrivit som att han ville se skyltbelysning och reflex, dvs att din ombyggnad ska vara laglig. Det är väl inte så svårt att fixa?![]()
Håller med om att det verkar vara en vettig polis..
bebbe skrev:Hihi....... stackare det tog inte lång tid![]()
Men snuten verkade ju vara OK, förutom det där snacket om att vara årets mc polisNågonting att vara stolt över
![]()
fluppen skrev:Jag tänkte sagt GRATTIS !!!!! till han men vågade inte....![]()
bebbe skrev:Hade varit en fin sak att göra annars![]()
![]()
fluppen skrev:då hade han nog inte vart lika schysst...![]()
fluppen skrev:Jag var ute och åkte hoj i lördags i det fina vädretJag kom körandes i stan och får syn på en gubbe på offroadhoj som jag har sett förr men inte kan erinra mig från var, ett par hundra meter så flyger hans högerhand fram främför näsan på mig och ber mig stanna vid kanten. Och det gör jag (hade inte gjort nåt dumt då
) han viker upp hjälmen och säger:
- Polisen här....
Då fattade jag... hojen han satt på var civil, han var civilklädd förrutom ett litet klistermärke på hjälmen med snutloggan på.
Du hörru vad var det för hoj som han körde runt på???????
Så man vet vilken man ska aktasig för här i Halmstad........
Fridolf skrev:Du hörru vad var det för hoj som han körde runt på???????
Så man vet vilken man ska aktasig för här i Halmstad........ [/B]
TILLBERG skrev:Grattis Fluppen att du klara dig från böter.
Så Kaj jobbar fortfarande som mc-snut, hehe han körde man ju ifrån med crossen (åtminstone en gång). Sen ramla han ju utanför Fritidsgården Kojan när han skulle tvärvända sin offroadare för att ta fast en moppepojke, fan va vi skratta.![]()
![]()
![]()
Men Kaj ska man fan akta sig för, har hört både det ena och andra om den gestapo-gubben, han fick mig inte med cross och kan fan glömma att ta mig med hoj nu.![]()
![]()
![]()
Jag kommer ner så fort värmen kommer Fluppas !!!!
Zeb_Macahan skrev:Vad kommer dom då säga om min bakdel.... med kardborrefastsatt nummerskylt och helt utan blinkers (bromsljusen blinkar..) ... ja, den som lever får se...
//jaG
Out_Spinner skrev:Haha. Nice fluppen my manNu hade du lite tur alla fall. Hoppas du får ihopp något som är både snyggt och lagligt denna gång!
out4speed skrev:Blinkande BAKLJUS ?? Gode gud , exakt hur dum får man bli, är inte mc åkare tillräckligt lätta offer även utan att minska sin egen synlighet?![]()
Estremo skrev:Är det CD Cardics sidoblinkers du använder både som blinkers och baklyktor?
Har funderat på något liknande, det är otroligt snyggt!![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!