Oooj vilken bra jämförelse med IT!! Jag hade ett fall senast igår där programmet "helt plötsligt bettedde sig på det här viset, har aldrig hänt förr". Märkligt att några inställningar var ändrade, hon var SA och enligt henne hade ingenting ändrats... Det funkade ju kanon sen efter lite handpåläggning, men det var av nån märklig anledning jag som fick sura miner för att programmet inte betedde sig som det skulle. *suck*
Har själv enbart råkat ut för trevliga poliser, även när jag inte betett mig helt lagligt
Det hjälper säkert en hel del att man inte försöker vara karsk själv. Det lönar sig knappast att vara dryg i en situation där du redan från start är i underläge. Bättre då att slå på charmen och vara vänlig mot dom.
Jag skulle hjälpa en användare som hade problem med sitt tangentbord. Det blev konstiga tecken vad hon än skrev.
Kommer dit, sätter mig och testar. Jo mycket riktigt, det blev helt galet.
Frågade henne om något speciellt hade hänt som kunde leda till detta, men hon hade givetvis ingen aning vad det skulle kunna vara.
Lyfter på tangentbordet, det är dyblött under det. Vänder på det, vatten rinner ut.
Användaren: Ja jag spillde ett glas vatten tidigare...
Jag skulle hjälpa en användare som hade problem med sitt tangentbord. Det blev konstiga tecken vad hon än skrev.
Kommer dit, sätter mig och testar. Jo mycket riktigt, det blev helt galet.
Frågade henne om något speciellt hade hänt som kunde leda till detta, men hon hade givetvis ingen aning vad det skulle kunna vara.
Lyfter på tangentbordet, det är dyblött under det. Vänder på det, vatten rinner ut.
Användaren: Ja jag spillde ett glas vatten tidigare...
Blev stoppad när jag körde bil, jag var den enda nyktra i en bil med 5 personer totalt.
Hade tagit mig med laser i kurvan innan, upptäckte honom försent. Så var inget snack om saken, blev böter. Fick blåsa, men utan problem.
Men när jag stod där och skrev på lappen mot bagageluckan öppnade en polare dörren och började skrika "kom! hoppa in i bilen! vi drar! vi drar snuten!!".
Polisen kollade på mig, jag tänkte
Han sa bara "du e nykter och tar ditt ansvar (boten), det är huvudsaken. Att du sen kör puckon i bilen, det är ditt problem."
Jag nickade, hoppade in i bilen, körde iväg väldigt försiktigt. Blev bara 700 kr i böter, kändes som polisen hade kunnat jävlas betydligt mer när polaren började gorma...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|