nicke skrev:nice! men försök med "rullande" stoppis,, ser lite tuffare ut...
jao, kanske rullade lite.. men snyggare om man lyckas att å upp den lite tidigare me fart så kan man rulla lite längreSolid snake skrev:Den var ju rullande, kanske inte så långt men den rullade väl?
Snygg iaf, mc:n med!
nicke skrev:jao, kanske rullade lite.. men snyggare om man lyckas att å upp den lite tidigare me fart så kan man rulla lite längre
det har jag alldrig sagt att jag kan.. det kan jag erkänna att jag inte kan med tzr`en... det här är min första sesång jag kör (aja lite på slutet förra året), så jag har imprinsip just börja lärt "känna" tzr ordentligt nu.. så små stoppies är väll inga problem.. men man lär sig med tiden.. alla måste ju börja nånstans va?... / vill bara säga också att jag menar inte alls att Sachs stoppiesen här var dålig, jag sa bara nått som jag iallfall skulle tycka va lite tuffare.. men den va fin endåSolid snake skrev:Jo iofs, men jag tyckte den va snygg.
BTW kan du göra långa rullande stoppies?
nicke skrev:det har jag alldrig sagt att jag kan.. det kan jag erkänna att jag inte kan med tzr`en... det här är min första sesång jag kör (aja lite på slutet förra året), så jag har imprinsip just börja lärt "känna" tzr ordentligt nu.. så små stoppies är väll inga problem.. men man lär sig med tiden.. alla måste ju börja nånstans va?... / vill bara säga också att jag menar inte alls att Sachs stoppiesen här var dålig, jag sa bara nått som jag iallfall skulle tycka va lite tuffare.. men den va fin endå
Lindahl skrev:nice, men är inte det där en 4-taktare? låter som en 2-taktare på filmen ju?
Padde skrev:Najs Stoppie!
Som tidigare skrivigt det skulle se tufft ut om den var lite längre. .
zz-sm skrev:Det stämmer..
hbg_speedster skrev:sugen på att köpa trimm ? effektkrök ?, köp isf gianelli, helt uinderbart tryck o ljud blir där id en...
hbg_speedster skrev:sugen på att köpa trimm ? effektkrök ?, köp isf gianelli, helt uinderbart tryck o ljud blir där id en...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|