Stor custom 125:a

beltosss

........
Gick med
30 May 2007
Hoj
Lite allt möjligt
[Stor custom 125:a] ändrade "planer"

Har varit och testat några modeller, och alla är så jävla små :mad:
Så jag har börjat fundera på att köpa en derbi senda eller en Ch-racing, så jag vill gärna höra + och - saker på dessa hojar :)

Last edited:

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Har sett en Hyosung Aquila på en mc-affär och den är i storlek med vanliga custom-hojar. Motorn måste jag säga ser väldigt rejäl ut. Sen vet jag inte hur kvaliteten är på hyosung men jag ahr hört att det ska vara ganska bra. Jag skulle lätt köpa den om jag skulle vilja haft custom 125.

EDIT
3901058797.jpg

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Yz250
Nej!!!!!!! Hur kan man frivilligt köpa en sådan:gråta Jaja det är ditt liv...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Sätta costum och125:a i samma mening? tror VT är rätt stor, men va fan har ingen koll på dom cycklarna.

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Hmm, det verkar inte vara XVn som har en fejkcylinder. Men någon custom-125 ska ha det iaf.

beltosss

........
Gick med
30 May 2007
Hoj
Lite allt möjligt
Har sett en Hyosung Aquila på en mc-affär och den är i storlek med vanliga custom-hojar. Motorn måste jag säga ser väldigt rejäl ut. Sen vet jag inte hur kvaliteten är på hyosung men jag ahr hört att det ska vara ganska bra. Jag skulle lätt köpa den om jag skulle vilja haft custom 125.

EDIT
3901058797.jpg

Nej, ingen Hyosung:rolleyes:

Nej!!!!!!! Hur kan man frivilligt köpa en sådan:gråta Jaja det är ditt liv...

Sköna att köra på i stan (kommer inte köra motorväg) kommer dock bara ha den tills jag tar mellanklass...

Då blir det husaberg :yoparty

Jag hade hellre köpt en yamaha men hur den är vette fan men lär vara bättre än Hyosung:en... http://www.blocket.se/vi/12860581.htm?ca=20_s

Tror att de är rätt små :confused:

Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Jag vet att de är rätt slöa :gnissla Men nog duger de allt för att glida från A till B inne i stan

ja precis som vad fan som helst. och när man har just vad fan som helst att välja mellan är det väl dumt att en custom? köp en 4t motard ist å värm upp lite inför husan.

ska jag svara ur eget huvud så säger jag att varför låsa upp sej? köp en 2t av offroadstuk, crm, dt lr nåt i den stilen. hyfsat slitstarka men ändå jävligt roliga att köra. annars säger jag 4t motard. typ wsm.

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
3132455 ja precis som vad fan som helst. och när man har just vad fan som helst att välja mellan är det väl dumt att en custom? köp en 4t motard ist å värm upp lite inför husan.

ska jag svara ur eget huvud så säger jag att varför låsa upp sej? köp en 2t av offroadstuk, crm, dt lr nåt i den stilen. hyfsat slitstarka men ändå jävligt roliga att köra. annars säger jag 4t motard. typ wsm.
för din egen skull köp inte en såndär. Hitta en fin TDR istället. dom passar lite större pojkar :brynad

1613733161.jpg

http://www.blocket.se/vi/11524875.htm?ca=8_s

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Yz250
Jag vet att de är rätt slöa :gnissla Men nog duger de allt för att glida från A till B inne i stan

Äh det är nog bara min det är fel på... Effekten är ju inte helt åt helvete... Men chassiet, sitsen och sittställningen är det...

beltosss

........
Gick med
30 May 2007
Hoj
Lite allt möjligt
ja precis som vad fan som helst. och när man har just vad fan som helst att välja mellan är det väl dumt att en custom? köp en 4t motard ist å värm upp lite inför husan.

Nej, det ska vara en custom modell, om jag inte hittar nån bra behåller jag den jag har nu :tungan

Jag har en DT som jag "värmer upp" på, och den kommer jag ha kvar även om jag köper en custom :tummenupp

Äh det är nog bara min det är fel på... Effekten är ju inte helt åt helvete... Men chassiet, sitsen och sittställningen är det...

Vad har du för nån?

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll