Stor tekonsument

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
RoLLER skrev:
Jag köper mestadels olika varianter av "grönt" te. Det e nyttigare och minst lika gott om inte godare.
Ahhhha!!!Det e sånt där snoop doggy dog-te va????Såg snubben som säljer det där te:t på plattan en kväll.Det är alltså därifrån alla mysko filmideer kommer??? :hihi
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Jag och en polare drack te i ölglas en gång när vi skulle hålla oss vakna en hel natt. Det var 4-literskastruller som gällde den gången :brinnerup

Ok, det var för 10 år sen :1pajas
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Coola Ola skrev:
Självklart stavas det té. Stavningen med h i mitten har jag aldrig förstått mig på men jag förstår å andra sidan inte varför man heter t.ex. Janzon eller Christian heller.
Maken till pessemist, messerscmitt och högmodig pojvasker får man leta efter, Lighten up..

Sluta bitcha i alla trådar ola :4skrika

(inte så arg som jag låter, dock inte ironisk :tummenupp )
 

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Det där med försämrat järnupptag pga. te drickning löser man enkelt genom att dricka lite apelsinjuice eller äta frukt har jag lärt mig av en dietist för länge sedan. Inte för att jag vet säkert med det borde väl ha nånting med antioxidanter att göra!?
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Är jag ensam om att inte kunna dricka te ? Jag har försökt men varje gång det varma vattnet landar i magen så mår jag bara dåligt. Dricker inte kaffe heller.
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Bikerbitch skrev:
Är jag ensam om att inte kunna dricka te ? Jag har försökt men varje gång det varma vattnet landar i magen så mår jag bara dåligt. Dricker inte kaffe heller.

Det är något allvarligt fel på dig. Stig åt sidan och lämna platsen åt någon fungerande människa! ;)

Skämt åsido, vet fler som har det likadant. Hur är det med andra varma drycker? Haft en kompis som tyckte att allt varmt att dricka var vämjeligt...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top