Willmar skrev:Hehe kul att ha henne bak på hojen
Eller kliva ur bilen... vilken syn
Det vet jag en som provat, det gick inge vidare!Fluxir skrev:är det det som kallas weelie hjälp ?
Nytt tips till alla som ska lära sig weela, skaffa en STOR tjej.
Därför du har en avställd skrammelmaskin?HanneZ skrev:Det vet jag en som provat, det gick inge vidare!
Haha sorry, du kan få vikter av mig.... (min mor är kort, så jag vet vilket h-vete det är)Maria1980 skrev:Precis en sån kompis behöver jag, för då behöver jag aldrig mer sänka en hoj! *glad*
Biifer skrev:Därför du har en avställd skrammelmaskin?
HanneZ skrev:Det vet jag en som provat, det gick inge vidare!
Tror du jag sätter tjockisar bak på min R1? nänänänäFreddaAbborre skrev:Och som vanligt är det inte killen i filmen som skrivit brevet.
Nitrogen skrev:
Mr_Malossi skrev:Jag tycker inte det är roligt att driva med tjocka personer... Förstå själva hur det är att inte vilja vara med på bilder för dom sprids, ja runt på sånna här sidor......
Hoppas du är ironiskDee_cati skrev:Ingen har tvingat dig att driva med dem. Men hacka för fan inte på oss som gillar att häckla tjockisarna!
Nejje, de räcker väl med en framtill?HanneZ skrev:Tror du jag sätter tjockisar bak på min R1? nänänänä
TinaTjejen... du DRÖMDE att du körde min R1. Det va inte på riktigt!!! FATTATinaTjejen skrev:Nejje, de räcker väl med en framtill?
HanneZ skrev:Det vet jag en som provat, det gick inge vidare!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|