Stor,tom parkering sökes i sthlm :)

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Nu är det dags att få min flicka till moto gp ämne,dvs hon ska börja övningsköra. :tungan

Önskar få tips på bra ställen att börja sin mc epok. Hellasgårdens parkeringsplast eller liknande. Vi bor i nacka,så söder om stan vore ju fint.

Nått hett tips? / H

Ludde-man

örrnnn öööörrrrrrnnnnn ööööööörrrnnnnnnn
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
/Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05
HAYABUSAHENKE skrev:
2110729 Nu är det dags att få min flicka till moto gp ämne,dvs hon ska börja övningsköra. :tungan

Önskar få tips på bra ställen att börja sin mc epok. Hellasgårdens parkeringsplast eller liknande. Vi bor i nacka,så söder om stan vore ju fint.

Nått hett tips? / H

Sickla "centrum" parkerings plats borde väl fungera

Frodie

Murphys lag regerar!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
Honda CRF450R -09 #715, Husaberg 650FE -07 #81
Parkeringen vid älvsjö (stockholms) mässan på sidan mot örby (inte precis vid mässan). Annars är ett mycket hett tips Jordbro industriområde på kvällar och helger. massor med stora öppna ytor, långa raksträckor, stora parkeringar, lite kurvor och böjar, m.m

Ducati Monster

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha RD 350
HAYABUSAHENKE skrev:
2110729 Nu är det dags att få min flicka till moto gp ämne,dvs hon ska börja övningsköra. :tungan

Nått hett tips? / H

Flatenbadets parkering brukar fungera, slakthusområdet vid globen går bra på helgerna.

nabbor

An old UNMO who´s fading away
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Ducati 1200S Multistrada PIKES PEAK -14, Ducati 848 STREETFIGHER -13
Hellasgården minns jag från förra våren då en kollega till mig övade. Det var så rackarns mycket grus på parkeringen, så vi lade ner det. Kanske bättre i år??

Kolla g:a flottiljområdet i Tullinge... Är ute med min tös med, men med bil dock.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept